Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 5ae66a1e authored by Näivö Jimi Sebastian's avatar Näivö Jimi Sebastian
Browse files

merge for no reason ?!

parents 7a4a4bc9 e28a1dcf
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/LavaArena.png

8.36 KiB

...@@ -24,6 +24,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -24,6 +24,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
private GameObject Hahmot; //luo hahmojen valinta alueen private GameObject Hahmot; //luo hahmojen valinta alueen
private GameObject Ohjeet; //luo ohjeet private GameObject Ohjeet; //luo ohjeet
private Image giantkuva = LoadImage("GiantFront.png"); private Image giantkuva = LoadImage("GiantFront.png");
private Image witchkuva = LoadImage("WitchFront");
public override void Begin() public override void Begin()
{ {
...@@ -33,6 +34,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -33,6 +34,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
HahmotKuvakkeet(); HahmotKuvakkeet();
HahmoInfot(); HahmoInfot();
FysiikkaHahmot(); FysiikkaHahmot();
} }
private void AlkuAsetukset() //asetukset private void AlkuAsetukset() //asetukset
...@@ -49,7 +52,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -49,7 +52,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
private void Pohja() //luo Pohjan private void Pohja() //luo Pohjan
{ {
Areena = new GameObject(1000, 1000, Shape.Rectangle); //Luo areenan alueen Areena = new GameObject(1000, 1000, Shape.Rectangle); //Luo areenan alueen
Areena.Color = Color.Gray; //areenan väri Areena.Image = LoadImage("LavaArena.png");//Lisätään laava areena kuva
Areena.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest;
Areena.Position = new Vector(0, 0); //areenan sijainti Areena.Position = new Vector(0, 0); //areenan sijainti
Add(Areena); //lisää areenan Add(Areena); //lisää areenan
...@@ -86,8 +90,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -86,8 +90,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
} }
private void HahmotKuvakkeet() private void HahmotKuvakkeet()
{ {
GameObject GiantKuva = new GameObject(150, 150); GameObject GiantKuva = new GameObject(150, 150);
GiantKuva.Image = LoadImage("GiantFront.png"); GiantKuva.Image = LoadImage("GiantFront.png");
GiantKuva.Position = new Vector(-850, 300); GiantKuva.Position = new Vector(-850, 300);
...@@ -486,7 +489,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -486,7 +489,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
private void FysiikkaHahmot() private void FysiikkaHahmot()
{ {
PhysicsObject giant = new PhysicsObject(60.0, 60.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti PhysicsObject giant = new PhysicsObject(120.0, 120.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
giant.Image = giantkuva; //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva giant.Image = giantkuva; //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Add(giant); //Lisätään giant fysiikkaobjekti peliin Add(giant); //Lisätään giant fysiikkaobjekti peliin
...@@ -496,11 +499,26 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -496,11 +499,26 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
Vector nopeus = new Vector(100, 100); Vector nopeus = new Vector(100, 100);
giant.Hit(giant.Mass * nopeus); giant.Hit(giant.Mass * nopeus);
PhysicsObject witch = new PhysicsObject(100.0, 100.0); //Luodaan witch fysiikkaobjekti
witch.Image = witchkuva; //Määritellään witch fysiikkaobjektille kuva
Add(witch); //Lisätään giant fysiikkaobjekti peliin
}
} RandomMoverBrain satunnaisaivotnoita = new RandomMoverBrain(200); //Luodaan oliolle tekoäly
satunnaisaivotnoita.ChangeMovementSeconds = 3;
witch.Brain = satunnaisaivotnoita;
Vector nopeusnoita = new Vector(100, 100);
witch.Hit(witch.Mass * nopeusnoita);
//PhysicsObject archer= new PhysicsObject(20.0, 20.0);
//archer.Shape = Shape.Circle;
//archer.Color = Color.Black;
//Add(archer);
//FollowerBrain seuraajaaivot = new FollowerBrain(kissa);
//satunnaisaivot.ChangeMovementSeconds = 3;
//archer.Brain = seuraajaaivot; //archer seuraa, kunnes target on niin lähellä, että se voi ampua, sitten se pysähtyy
//archer.Hit(archer.Mass * nopeus);
//seuraajaaivot.StopWhenTargetClose = true;
// TO DO LISTA // TO DO LISTA
// HAHMOJEN SUUNNITTELU, STATISTIIKKA, VÄRIMAAILMA, KOKO (GIANT JA DWARF), (KAIKKI TEKEE) // HAHMOJEN SUUNNITTELU, STATISTIIKKA, VÄRIMAAILMA, KOKO (GIANT JA DWARF), (KAIKKI TEKEE)
...@@ -510,6 +528,11 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -510,6 +528,11 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
// LISÄTKÄÄ LISÄÄ ASIOITA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ TÄHÄN // LISÄTKÄÄ LISÄÄ ASIOITA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ TÄHÄN
// TEKSTI ISOMMAKS JA MAHDOLLISESTI ERI FONTTI // TEKSTI ISOMMAKS JA MAHDOLLISESTI ERI FONTTI
// HAHMOJEN ETUKUVA LISÄTÄÄN PAIKOILLEEN // HAHMOJEN ETUKUVA LISÄTÄÄN PAIKOILLEEN
}
}
// OHJEET // OHJEET
// KOMMENTOINTI // KOMMENTOINTI
// //
......
...@@ -29,6 +29,12 @@ ...@@ -29,6 +29,12 @@
<None Update="Content\HealerFront.png"> <None Update="Content\HealerFront.png">
<CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory> <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
</None> </None>
<None Update="Content\WitchFront.png">
<CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
</None>
<None Update="Content\LavaArena.png">
<CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
</None>
</ItemGroup> </ItemGroup>
</Project> </Project>
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment