diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/LavaArena.png b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/LavaArena.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..1d8f380302fda3a75a944b62d8c135d36118344f
Binary files /dev/null and b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/LavaArena.png differ
diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/NoitaEtu.png b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/WitchFront.png
similarity index 100%
rename from SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/NoitaEtu.png
rename to SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/WitchFront.png
diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
index cd9108c58659175dc031eed73e3c96d5291e8f03..0b66331525836c0a52b94fb55b6e6ccc911289fb 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
@@ -24,6 +24,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
     private GameObject Hahmot; //luo hahmojen valinta alueen
     private GameObject Ohjeet; //luo ohjeet
     private Image giantkuva = LoadImage("GiantFront.png");
+    private Image witchkuva = LoadImage("WitchFront");
     
     public override void Begin()
     {
@@ -33,6 +34,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
         HahmotKuvakkeet();
         HahmoInfot();
         FysiikkaHahmot();
+        
+        
     }
     
     private void AlkuAsetukset() //asetukset
@@ -49,7 +52,8 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
     private void Pohja() //luo Pohjan
     {
         Areena = new GameObject(1000, 1000, Shape.Rectangle); //Luo areenan alueen
-        Areena.Color = Color.Gray; //areenan väri
+        Areena.Image = LoadImage("LavaArena.png");//Lisätään laava areena kuva
+        Areena.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; 
         Areena.Position = new Vector(0, 0); //areenan sijainti
         Add(Areena); //lisää areenan
         
@@ -86,8 +90,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
     }
     
     private void HahmotKuvakkeet()
-    {
-
+    {   
         GameObject GiantKuva = new GameObject(150, 150);
         GiantKuva.Image = LoadImage("GiantFront.png");
         GiantKuva.Position = new Vector(-850, 300);
@@ -486,7 +489,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
     private void FysiikkaHahmot()
     {
         
-        PhysicsObject giant = new PhysicsObject(60.0, 60.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
+        PhysicsObject giant = new PhysicsObject(120.0, 120.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
         giant.Image = giantkuva; //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
         Add(giant); //Lisätään giant fysiikkaobjekti peliin
         
@@ -496,11 +499,26 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
         Vector nopeus = new Vector(100, 100);
         giant.Hit(giant.Mass * nopeus);
         
-
-
-
-    }
-}
+        PhysicsObject witch = new PhysicsObject(100.0, 100.0); //Luodaan witch fysiikkaobjekti
+        witch.Image = witchkuva; //Määritellään witch fysiikkaobjektille kuva
+        Add(witch); //Lisätään giant fysiikkaobjekti peliin
+        
+        RandomMoverBrain satunnaisaivotnoita = new RandomMoverBrain(200); //Luodaan oliolle tekoäly
+        satunnaisaivotnoita.ChangeMovementSeconds = 3;
+        witch.Brain = satunnaisaivotnoita;
+        Vector nopeusnoita = new Vector(100, 100);
+        witch.Hit(witch.Mass * nopeusnoita);
+        
+//PhysicsObject archer= new PhysicsObject(20.0, 20.0);
+//archer.Shape = Shape.Circle;
+//archer.Color = Color.Black;
+//Add(archer);
+        
+//FollowerBrain seuraajaaivot = new FollowerBrain(kissa);
+//satunnaisaivot.ChangeMovementSeconds = 3;
+//archer.Brain = seuraajaaivot;            //archer seuraa, kunnes target on niin lähellä, että se voi ampua, sitten se pysähtyy
+//archer.Hit(archer.Mass * nopeus);
+//seuraajaaivot.StopWhenTargetClose = true;
 
 // TO DO LISTA 
 // HAHMOJEN SUUNNITTELU, STATISTIIKKA, VÄRIMAAILMA, KOKO (GIANT JA DWARF), (KAIKKI TEKEE)
@@ -510,6 +528,11 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
 // LISÄTKÄÄ LISÄÄ ASIOITA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ TÄHÄN
 // TEKSTI ISOMMAKS JA MAHDOLLISESTI ERI FONTTI
 // HAHMOJEN ETUKUVA LISÄTÄÄN PAIKOILLEEN
+
+    }
+}
+
+
 // OHJEET
 // KOMMENTOINTI
 //
diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
index d140fa1f6553e82b189e5fd8efdc3d033be150f8..9dff41652fea0cbf1ab3374b3cec5be171700a42 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
@@ -29,6 +29,12 @@
       <None Update="Content\HealerFront.png">
         <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
       </None>
+      <None Update="Content\WitchFront.png">
+        <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+      <None Update="Content\LavaArena.png">
+        <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
     </ItemGroup>
 
 </Project>