Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit b4a4d5cf authored by Lahtinen Thomas's avatar Lahtinen Thomas
Browse files

juu

parent 988ff1d3
Branches main
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -32,11 +32,11 @@ public class Ht : PhysicsGame
private IntMeter _broidinElamapisteet = new IntMeter(5);
private bool _gameStarted;
private int _bugi = 3;
// Readonly kuville
readonly Image _SANKARINKUVA = LoadImage("sankari.png");
readonly Image _AMMUSKUVA = LoadImage("Bullet.png");
readonly Image _SEINA = LoadImage("seina.png");
readonly Image _VESI = LoadImage("vesi.png");
// Tän takia nää on pienellä https://prnt.sc/_2CBNfLwx8lo
readonly Image _sankarinkuva = LoadImage("sankari.png");
readonly Image _ammuskuva = LoadImage("Bullet.png");
readonly Image _seina = LoadImage("seina.png");
readonly Image _vesi = LoadImage("vesi.png");
public override void Begin()
......@@ -77,7 +77,7 @@ public class Ht : PhysicsGame
_broidi.Color = Color.Brown; // Useless mut en uskalla poistaa
_broidi.CanRotate = false;
_broidi.Tag = "broidi";
_broidi.Image = _SANKARINKUVA;
_broidi.Image = _sankarinkuva;
Add(_broidi);
_pelaajan1Ase = new AssaultRifle(57, 19);
......@@ -170,7 +170,7 @@ public class Ht : PhysicsGame
palikka.Position = paikka;
palikka.Shape = Shape.Rectangle;
palikka.Color = new Color(236, 157, 111); // Uus väri
palikka.Image = _SEINA;
palikka.Image = _seina;
Add(palikka);
}
......@@ -188,7 +188,7 @@ public class Ht : PhysicsGame
vesi.Position = paikka;
vesi.Shape = Shape.Rectangle;
vesi.Color = Color.Blue; // Uus väri
vesi.Image = _VESI;
vesi.Image = _vesi;
vesi.CollisionIgnoreGroup = 1; // Veden päältä pystyy ampumaan muttei siinä pysty liikkumaan
Add(vesi, -1);
......@@ -206,7 +206,7 @@ public class Ht : PhysicsGame
if(ammus != null)
{
ammus.Size *= 1;
ammus.Image = _AMMUSKUVA;
ammus.Image = _ammuskuva;
ammus.CollisionIgnoreGroup = 1; // Veden päältä pystyy ampumaan muttei siinä pysty liikkumaan
ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0);
Add(ammus);
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment