Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 8be8acc4 authored by sara's avatar sara
Browse files

valmis1

parent af3ce0c1
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -19,7 +19,7 @@ namespace ht
[STAThread]
static void Main()
{
using var game = new ht();
using var game = new Ht();
game.Run();
}
}
......
using System;
using System.Collections.Generic;
using Jypeli;
using Jypeli.Assets;
using Jypeli.Controls;
using Jypeli.Effects;
using Jypeli.Widgets;
namespace ht;
......@@ -13,7 +9,7 @@ namespace ht;
/// <summary>
/// laudan päällä pomppivalla pallolla keräillään tähtiä joista saa pisteitä
/// </summary>
public class ht : PhysicsGame
public class Ht : PhysicsGame
{
Vector nopeusOikea = new Vector(600, 0);
Vector nopeusVasen = new Vector(-600, 0);
......@@ -23,7 +19,6 @@ public class ht : PhysicsGame
/// <summary>
/// Luodaan kenttä (physicsobject reunat)
/// Luodaan pomppiva pallo
/// <param name="pallo"></param>
/// Haetaan loput peliin tarvittavat aliohjelmat
/// </summary>
public override void Begin()
......@@ -65,7 +60,6 @@ public class ht : PhysicsGame
LuoTahti();
LuoPistelaskuri();
IntMeter laskuri = new IntMeter(0);
PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
......@@ -179,7 +173,7 @@ public class ht : PhysicsGame
/// <summary>
/// Laudan kimmoisuutta vahvistava aliohjelma
/// </summary>
private void TormaaLautaan(PhysicsObject pallo, PhysicsObject lauta)
private void TormaaLautaan(PhysicsObject pallo, PhysicsObject lauta1)
{
lauta.Restitution = 1.0;
}
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment