Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
O
ohj1ht
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package Registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
sjuskivs
ohj1ht
Commits
3b1ebb31
Commit
3b1ebb31
authored
1 year ago
by
Uski Samu Joonatan
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
viimeistely
parent
cc6972f9
Branches
main
No related tags found
No related merge requests found
Changes
2
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
2 changed files
TurboMasters/.idea/.idea.TurboMasters/.idea/dictionaries/Degenerette.xml
+3
-0
3 additions, 0 deletions
...dea/.idea.TurboMasters/.idea/dictionaries/Degenerette.xml
TurboMasters/TurboMasters/TurboMasters.cs
+7
-9
7 additions, 9 deletions
TurboMasters/TurboMasters/TurboMasters.cs
with
10 additions
and
9 deletions
TurboMasters/.idea/.idea.TurboMasters/.idea/dictionaries/Degenerette.xml
0 → 100644
+
3
−
0
View file @
3b1ebb31
<component
name=
"ProjectDictionaryState"
>
<dictionary
name=
"Degenerette"
/>
</component>
\ No newline at end of file
This diff is collapsed.
Click to expand it.
TurboMasters/TurboMasters/TurboMasters.cs
+
7
−
9
View file @
3b1ebb31
...
@@ -401,13 +401,13 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
...
@@ -401,13 +401,13 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// </summary>
/// </summary>
private
void
AsetaOhjaimet
()
private
void
AsetaOhjaimet
()
{
{
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
W
,
ButtonState
.
Down
,
Kiihdyta
,
"Aja eteenpäin"
,
auto
,
-
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
W
,
ButtonState
.
Down
,
Kiihdyta
,
"Aja eteenpäin"
,
-
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
S
,
ButtonState
.
Down
,
Kiihdyta
,
"Aja taaksepäin"
,
auto
,
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
S
,
ButtonState
.
Down
,
Kiihdyta
,
"Aja taaksepäin"
,
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
A
,
ButtonState
.
Down
,
Kaanna
,
"Käänny vasemmalle"
,
auto
,
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
A
,
ButtonState
.
Down
,
Kaanna
,
"Käänny vasemmalle"
,
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
D
,
ButtonState
.
Down
,
Kaanna
,
"Käänny oikealle"
,
auto
,
-
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
D
,
ButtonState
.
Down
,
Kaanna
,
"Käänny oikealle"
,
-
1
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
F1
,
ButtonState
.
Pressed
,
ShowControlHelp
,
"Näytä ohjeet"
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
F1
,
ButtonState
.
Pressed
,
ShowControlHelp
,
"Näytä ohjeet"
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
Escape
,
ButtonState
.
Pressed
,
Begin
,
"Valikko"
);
Keyboard
.
Listen
(
Key
.
Escape
,
ButtonState
.
Pressed
,
Begin
,
"Valikko"
);
...
@@ -417,9 +417,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
...
@@ -417,9 +417,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary>
/// <summary>
/// aliohjelma jolla liikutetaan autoa eteen tai taakse
/// aliohjelma jolla liikutetaan autoa eteen tai taakse
/// </summary>
/// </summary>
/// <param name="auto">olio jota liikutetaan</param>
/// <param name="suunta">kerroin jollaliikutettaan eteen tai taakse</param>
/// <param name="suunta">kerroin jollaliikutettaan eteen tai taakse</param>
private
void
Kiihdyta
(
PhysicsObject
auto
,
int
suunta
)
private
void
Kiihdyta
(
int
suunta
)
{
{
Vector
pelaajanSuunta
=
Vector
.
FromLengthAndAngle
(
kiihtyvyys
*
1000
*
suunta
,
auto
.
Angle
);
Vector
pelaajanSuunta
=
Vector
.
FromLengthAndAngle
(
kiihtyvyys
*
1000
*
suunta
,
auto
.
Angle
);
auto
.
Push
(
pelaajanSuunta
);
auto
.
Push
(
pelaajanSuunta
);
...
@@ -429,9 +428,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
...
@@ -429,9 +428,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary>
/// <summary>
/// aliohjelma jolla käännetään autoa
/// aliohjelma jolla käännetään autoa
/// </summary>
/// </summary>
/// <param name="auto">olio jota käännetään</param>
/// <param name="suunta">kerroin jolla käännetään oikealle ta ivasemmalle</param>
/// <param name="suunta">kerroin jolla käännetään oikealle ta ivasemmalle</param>
private
void
Kaanna
(
PhysicsObject
auto
,
int
suunta
)
private
void
Kaanna
(
int
suunta
)
{
{
double
pituus
=
VektorinPituus
(
auto
.
Velocity
);
double
pituus
=
VektorinPituus
(
auto
.
Velocity
);
auto
.
ApplyTorque
(
kaantyvyys
*
suunta
*
pituus
);
auto
.
ApplyTorque
(
kaantyvyys
*
suunta
*
pituus
);
...
@@ -501,7 +499,7 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
...
@@ -501,7 +499,7 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary>
/// <summary>
/// aloihjelma jolla saadaan auto kulkemaan ns. "raiteilla"
/// aloihjelma jolla saadaan auto kulkemaan ns. "raiteilla"
/// </summary>
/// </summary>
/// <param name="
asete
taanko">bool-arvo, jolla katsotaan halutaanko jatkuvasti asettaa suunta eteenpäin</param>
/// <param name="
drifta
taanko">bool-arvo, jolla katsotaan halutaanko jatkuvasti asettaa suunta eteenpäin</param>
private
void
AsetaSuunta
(
bool
driftataanko
)
private
void
AsetaSuunta
(
bool
driftataanko
)
{
{
if
(
driftataanko
==
false
)
if
(
driftataanko
==
false
)
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment