Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 3b1ebb31 authored by Uski Samu Joonatan's avatar Uski Samu Joonatan
Browse files

viimeistely

parent cc6972f9
Branches main
No related tags found
No related merge requests found
<component name="ProjectDictionaryState">
<dictionary name="Degenerette" />
</component>
\ No newline at end of file
...@@ -401,13 +401,13 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame ...@@ -401,13 +401,13 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// </summary> /// </summary>
private void AsetaOhjaimet() private void AsetaOhjaimet()
{ {
Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Aja eteenpäin", auto, -1); Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Aja eteenpäin", -1);
Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Aja taaksepäin", auto, 1); Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, Kiihdyta, "Aja taaksepäin", 1);
Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Kaanna, "Käänny vasemmalle", auto, 1); Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Kaanna, "Käänny vasemmalle", 1);
Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Kaanna, "Käänny oikealle", auto, -1); Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Kaanna, "Käänny oikealle", -1);
Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet");
Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Begin, "Valikko"); Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Begin, "Valikko");
...@@ -417,9 +417,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame ...@@ -417,9 +417,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary> /// <summary>
/// aliohjelma jolla liikutetaan autoa eteen tai taakse /// aliohjelma jolla liikutetaan autoa eteen tai taakse
/// </summary> /// </summary>
/// <param name="auto">olio jota liikutetaan</param>
/// <param name="suunta">kerroin jollaliikutettaan eteen tai taakse</param> /// <param name="suunta">kerroin jollaliikutettaan eteen tai taakse</param>
private void Kiihdyta(PhysicsObject auto, int suunta) private void Kiihdyta(int suunta)
{ {
Vector pelaajanSuunta = Vector.FromLengthAndAngle(kiihtyvyys * 1000 * suunta, auto.Angle); Vector pelaajanSuunta = Vector.FromLengthAndAngle(kiihtyvyys * 1000 * suunta, auto.Angle);
auto.Push(pelaajanSuunta); auto.Push(pelaajanSuunta);
...@@ -429,9 +428,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame ...@@ -429,9 +428,8 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary> /// <summary>
/// aliohjelma jolla käännetään autoa /// aliohjelma jolla käännetään autoa
/// </summary> /// </summary>
/// <param name="auto">olio jota käännetään</param>
/// <param name="suunta">kerroin jolla käännetään oikealle ta ivasemmalle</param> /// <param name="suunta">kerroin jolla käännetään oikealle ta ivasemmalle</param>
private void Kaanna(PhysicsObject auto, int suunta) private void Kaanna(int suunta)
{ {
double pituus = VektorinPituus(auto.Velocity); double pituus = VektorinPituus(auto.Velocity);
auto.ApplyTorque(kaantyvyys * suunta * pituus); auto.ApplyTorque(kaantyvyys * suunta * pituus);
...@@ -501,7 +499,7 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame ...@@ -501,7 +499,7 @@ public class TurboMasters : PhysicsGame
/// <summary> /// <summary>
/// aloihjelma jolla saadaan auto kulkemaan ns. "raiteilla" /// aloihjelma jolla saadaan auto kulkemaan ns. "raiteilla"
/// </summary> /// </summary>
/// <param name="asetetaanko">bool-arvo, jolla katsotaan halutaanko jatkuvasti asettaa suunta eteenpäin</param> /// <param name="driftataanko">bool-arvo, jolla katsotaan halutaanko jatkuvasti asettaa suunta eteenpäin</param>
private void AsetaSuunta(bool driftataanko) private void AsetaSuunta(bool driftataanko)
{ {
if (driftataanko == false) if (driftataanko == false)
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment