Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 93cd6bc7 authored by Kaikosuo Paavo's avatar Kaikosuo Paavo
Browse files

Paranneltu kontorllit ruutua

parent 0f3b7834
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
...@@ -479,25 +479,25 @@ namespace Peli ...@@ -479,25 +479,25 @@ namespace Peli
valikonKohdat = new List<Label>(); // Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat valikonKohdat = new List<Label>(); // Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat
Label kohta1 = new Label(600, 65, "W - Auto kaasuttaa"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana Label kohta1 = new Label(600, 65, "W/Ylä nuoli - Auto kaasuttaa"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana
kohta1.Position = new Vector(0, 80); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle kohta1.Position = new Vector(0, 80); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle
valikonKohdat.Add(kohta1); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään valikonKohdat.Add(kohta1); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään
kohta1.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu kohta1.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu
kohta1.TextColor = Color.White; kohta1.TextColor = Color.White;
Label kohta2 = new Label(600, 65, "S - Auto jarruttaa"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana Label kohta2 = new Label(600, 65, "S/Ala nuoli - Auto jarruttaa"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana
kohta2.Position = new Vector(0, 0); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle kohta2.Position = new Vector(0, 0); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle
valikonKohdat.Add(kohta2); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään valikonKohdat.Add(kohta2); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään
kohta2.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu kohta2.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu
kohta2.TextColor = Color.White; kohta2.TextColor = Color.White;
Label kohta3 = new Label(600, 65, "A - Auto kääntää vasemmalle"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana Label kohta3 = new Label(600, 65, "A/Vasen nuoli - Auto kääntää vasemmalle"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana
kohta3.Position = new Vector(0, 40); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle kohta3.Position = new Vector(0, 40); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle
valikonKohdat.Add(kohta3); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään valikonKohdat.Add(kohta3); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään
kohta3.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu kohta3.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu
kohta3.TextColor = Color.White; kohta3.TextColor = Color.White;
Label kohta4 = new Label(600, 65, "D - Auto kääntää oikealle"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana Label kohta4 = new Label(600, 65, "D/Oikea nuoli - Auto kääntää oikealle"); // Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana
kohta4.Position = new Vector(0, -40); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle kohta4.Position = new Vector(0, -40); // Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle
valikonKohdat.Add(kohta4); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään valikonKohdat.Add(kohta4); // Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään
kohta4.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu kohta4.Font = new Font(30, true); // Otsikon teksti on suurempi ja boldattu
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment