Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 554bdf42 authored by Häyrinen Kalle's avatar Häyrinen Kalle
Browse files

Lisätty summary atribuuteille ja author ja version class Peli:PhysicsGamelle

parent 85d9113b
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -11,9 +11,13 @@ using Vector = Jypeli.Vector;
namespace Peli
{
/// @author Häyrinen Viljami, Poikolainen Aaron, Kaikosuo Paavo
/// @version 0.1.17
public class Peli : PhysicsGame
{
// Ladataan kuvat peliin
/// <summary>
/// Ladataan kuvat ja luodaan niille oliot
/// </summary>
Image autoSprite = LoadImage("auto.png");
Image autoTie = LoadImage("Autotie.png");
Image varjo = LoadImage("Varjo.png");
......@@ -24,19 +28,24 @@ namespace Peli
Image puu = LoadImage("Puu.png");
Image kivi = LoadImage("tuukka18v.png");
// Luodaan muuttujia yms.
/// <summary>
/// Täällä on erilaisia muuttujia ja olioita määritelty
/// </summary>
private Image taustapaalla = LoadImage("taustapaalla.png");
private Automobile auto; // Auto-objekti
public GameObject autoVarjo; // Auton varjo
public Smoke savu; // Savuefekti
public bool timerStarted; // Onko ajastin käynnistetty
private PhysicsObject maaliviiva; // Maaliviiva
private double aikaaKulunut; // Kulunut aika
private double aikaaKulunut; // Kulunut aika kisan käynnistyksestä
private ScoreList topList; // Pistelista
private bool maalissa; // Onko auto maalissa
int CheckpointsPassed; // Läpäistyjen tarkastuspisteiden määrä
private Timer aikalaskuri;
private Timer aikalaskuri; //Ajanlaskija ajastinta varten
/// <summary>
/// Checkpointtien positio tietoja listoissa
/// </summary>
double[] xpistec =
[
-502, 158, 322, 1160, 630, -90, -609, -866, 715, 302, -334, 12, 899, -1133, 156, -152
......@@ -48,6 +57,10 @@ namespace Peli
]; // Tarkastuspisteiden y-koordinaatit
int[] kulmac = [0, 80, 0, 90, 0, 125, 0, 0, 90, 0, 90, 0, 60, 90, -27, 141]; // Tarkastuspisteiden kulmat
/// <summary>
/// Erilaisia tarkistinmuuttujia ja UI asioita
/// </summary>
private bool alkuvalikosta; // Onko peli alkuvalikossa
List<Label> valikonKohdat; // Valikon kohdat
List<GameObject> valikonKuvat; // Valikon kuvat
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment