Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
O
ohj1ht
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
pmikaiko
ohj1ht
Commits
554bdf42
Commit
554bdf42
authored
4 weeks ago
by
Häyrinen Kalle
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
Lisätty summary atribuuteille ja author ja version class Peli:PhysicsGamelle
parent
85d9113b
No related branches found
Branches containing commit
No related tags found
No related merge requests found
Changes
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
peli/Peli/Peli/Peli.cs
+17
-4
17 additions, 4 deletions
peli/Peli/Peli/Peli.cs
with
17 additions
and
4 deletions
peli/Peli/Peli/Peli.cs
+
17
−
4
View file @
554bdf42
...
...
@@ -11,9 +11,13 @@ using Vector = Jypeli.Vector;
namespace
Peli
{
/// @author Häyrinen Viljami, Poikolainen Aaron, Kaikosuo Paavo
/// @version 0.1.17
public
class
Peli
:
PhysicsGame
{
// Ladataan kuvat peliin
/// <summary>
/// Ladataan kuvat ja luodaan niille oliot
/// </summary>
Image
autoSprite
=
LoadImage
(
"auto.png"
);
Image
autoTie
=
LoadImage
(
"Autotie.png"
);
Image
varjo
=
LoadImage
(
"Varjo.png"
);
...
...
@@ -24,19 +28,24 @@ namespace Peli
Image
puu
=
LoadImage
(
"Puu.png"
);
Image
kivi
=
LoadImage
(
"tuukka18v.png"
);
// Luodaan muuttujia yms.
/// <summary>
/// Täällä on erilaisia muuttujia ja olioita määritelty
/// </summary>
private
Image
taustapaalla
=
LoadImage
(
"taustapaalla.png"
);
private
Automobile
auto
;
// Auto-objekti
public
GameObject
autoVarjo
;
// Auton varjo
public
Smoke
savu
;
// Savuefekti
public
bool
timerStarted
;
// Onko ajastin käynnistetty
private
PhysicsObject
maaliviiva
;
// Maaliviiva
private
double
aikaaKulunut
;
// Kulunut aika
private
double
aikaaKulunut
;
// Kulunut aika
kisan käynnistyksestä
private
ScoreList
topList
;
// Pistelista
private
bool
maalissa
;
// Onko auto maalissa
int
CheckpointsPassed
;
// Läpäistyjen tarkastuspisteiden määrä
private
Timer
aikalaskuri
;
private
Timer
aikalaskuri
;
//Ajanlaskija ajastinta varten
/// <summary>
/// Checkpointtien positio tietoja listoissa
/// </summary>
double
[]
xpistec
=
[
-
502
,
158
,
322
,
1160
,
630
,
-
90
,
-
609
,
-
866
,
715
,
302
,
-
334
,
12
,
899
,
-
1133
,
156
,
-
152
...
...
@@ -48,6 +57,10 @@ namespace Peli
];
// Tarkastuspisteiden y-koordinaatit
int
[]
kulmac
=
[
0
,
80
,
0
,
90
,
0
,
125
,
0
,
0
,
90
,
0
,
90
,
0
,
60
,
90
,
-
27
,
141
];
// Tarkastuspisteiden kulmat
/// <summary>
/// Erilaisia tarkistinmuuttujia ja UI asioita
/// </summary>
private
bool
alkuvalikosta
;
// Onko peli alkuvalikossa
List
<
Label
>
valikonKohdat
;
// Valikon kohdat
List
<
GameObject
>
valikonKuvat
;
// Valikon kuvat
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment