Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
O
ohj1ht
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
pmikaiko
ohj1ht
Commits
2cabb73a
Commit
2cabb73a
authored
1 month ago
by
Häyrinen Kalle
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
Lisätty kuolemiselle menu leibeleinä
parent
5254c301
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Changes
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
peli/Peli/Peli/Peli.cs
+57
-7
57 additions, 7 deletions
peli/Peli/Peli/Peli.cs
with
57 additions
and
7 deletions
peli/Peli/Peli/Peli.cs
+
57
−
7
View file @
2cabb73a
...
@@ -203,7 +203,6 @@ namespace Peli
...
@@ -203,7 +203,6 @@ namespace Peli
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
false
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
false
);
}
}
public
void
taukoValikko
()
public
void
taukoValikko
()
{
{
valikonKohdat
=
new
List
<
Label
>();
// Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat
valikonKohdat
=
new
List
<
Label
>();
// Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat
...
@@ -285,6 +284,62 @@ namespace Peli
...
@@ -285,6 +284,62 @@ namespace Peli
Mouse
.
ListenOn
(
kohta5
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta5go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta5
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta5go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta5
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta5go
,
false
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta5
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta5go
,
false
);
}
}
public
void
kuolemaValikko
()
{
valikonKohdat
=
new
List
<
Label
>();
// Alustetaan lista, johon valikon kohdat tulevat
valikonKuvat
=
new
List
<
GameObject
>();
Label
kohta1
=
new
Label
(
170
,
50
,
"Pelaa uudelleen"
);
// Luodaan uusi Label-olio, joka toimii uuden pelin aloituskohtana
kohta1
.
Position
=
new
Vector
(
Camera
.
Position
.
X
,
Camera
.
Position
.
Y
+
150
);
// Asetetaan valikon ensimmäinen kohta hieman kentän keskikohdan yläpuolelle
valikonKohdat
.
Add
(
kohta1
);
// Lisätään luotu valikon kohta listaan jossa kohtia säilytetään
kohta1
.
TextColor
=
Color
.
White
;
GameObject
kohta1go
=
new
GameObject
(
170
,
50
);
kohta1go
.
Position
=
kohta1
.
Position
;
kohta1go
.
Image
=
tausta
;
valikonKuvat
.
Add
(
kohta1go
);
Label
kohta2
=
new
Label
(
170
,
50
,
"Alkuvalikko"
);
kohta2
.
Position
=
new
Vector
(
Camera
.
Position
.
X
,
Camera
.
Position
.
Y
+
75
);
valikonKohdat
.
Add
(
kohta2
);
kohta2
.
TextColor
=
Color
.
White
;
GameObject
kohta2go
=
new
GameObject
(
170
,
50
);
kohta2go
.
Position
=
kohta2
.
Position
;
kohta2go
.
Image
=
tausta
;
valikonKuvat
.
Add
(
kohta2go
);
Label
kohta3
=
new
Label
(
170
,
50
,
"Lopeta peli"
);
kohta3
.
Position
=
new
Vector
(
Camera
.
Position
.
X
,
Camera
.
Position
.
Y
);
valikonKohdat
.
Add
(
kohta3
);
kohta3
.
TextColor
=
Color
.
White
;
GameObject
kohta3go
=
new
GameObject
(
170
,
50
);
kohta3go
.
Position
=
kohta3
.
Position
;
kohta3go
.
Image
=
tausta
;
valikonKuvat
.
Add
(
kohta3go
);
// Lisätään kaikki luodut kohdat peliin foreach-silmukalla
foreach
(
Label
valikonKohta
in
valikonKohdat
)
{
Add
(
valikonKohta
,
2
);
}
foreach
(
GameObject
valikonKuva
in
valikonKuvat
)
{
Add
(
valikonKuva
,
1
);
}
Mouse
.
ListenOn
(
kohta1
,
MouseButton
.
Left
,
ButtonState
.
Pressed
,
AloitaAlusta
,
null
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta2
,
MouseButton
.
Left
,
ButtonState
.
Pressed
,
Begin
,
null
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
MouseButton
.
Left
,
ButtonState
.
Pressed
,
Exit
,
null
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta1
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta1go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta1
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta1go
,
false
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta2
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta2go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta2
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta2go
,
false
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Enter
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
true
);
Mouse
.
ListenOn
(
kohta3
,
HoverState
.
Exit
,
MouseButton
.
None
,
ButtonState
.
Irrelevant
,
ValikossaLiikkuminen
,
null
,
kohta3go
,
false
);
}
/*private void JatkaPelia()
/*private void JatkaPelia()
{
{
foreach (Label valikonKohta in valikonKohdat)
foreach (Label valikonKohta in valikonKohdat)
...
@@ -468,13 +523,8 @@ namespace Peli
...
@@ -468,13 +523,8 @@ namespace Peli
}
}
private
void
Kolari
(
PhysicsObject
tormaaja
,
PhysicsObject
kohde
)
//Aliohjelma, joka suoritetaan kolarin sattuessa.
private
void
Kolari
(
PhysicsObject
tormaaja
,
PhysicsObject
kohde
)
//Aliohjelma, joka suoritetaan kolarin sattuessa.
{
{
MultiSelectWindow
uudelleenaloitusvalikko
=
new
MultiSelectWindow
(
"Ajoit kolarin... ei yllätä"
,
"Pelaa uudelleen"
,
"Main Menu"
,
"Leaderboard"
,
"Lopeta"
);
//Luodaan alkuvalikko
kuolemaValikko
();
aikalaskuri
.
Stop
();
aikalaskuri
.
Stop
();
Add
(
uudelleenaloitusvalikko
);
//Lisätään alkuvalikko peliin
uudelleenaloitusvalikko
.
AddItemHandler
(
0
,
AloitaAlusta
);
//Käsitellään alkuvalikon nappulat
uudelleenaloitusvalikko
.
AddItemHandler
(
3
,
Exit
);
uudelleenaloitusvalikko
.
AddItemHandler
(
2
,
Leaderboard
);
uudelleenaloitusvalikko
.
AddItemHandler
(
1
,
Begin
);
}
}
/* private void pauseMenu()
/* private void pauseMenu()
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment