Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 1ceb5a1c authored by Koskinen Niko Aleksi's avatar Koskinen Niko Aleksi
Browse files

Vielä toisen kerran

parent f6173736
Branches tyo8.2
Tags vaihe8.2
No related merge requests found
......@@ -9,8 +9,6 @@ namespace Harjotustyo;
/// <summary>
/// Luodaan Vihollinen luokka, jolla on mm. terveys
/// </summary>
public class Vihollinen : PhysicsObject
{
private IntMeter vihollisenTerveys = new IntMeter(2, 0, 2);
......@@ -18,7 +16,6 @@ public class Vihollinen : PhysicsObject
/// <summary>
/// Yhdistää vihollisen terveyden Terveyslaskuriin
/// </summary>
public IntMeter TerveysLaskuri
{
get { return vihollisenTerveys; }
......@@ -35,7 +32,6 @@ public class Vihollinen : PhysicsObject
{
vihollisenTerveys.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); };
}
}
......@@ -47,11 +43,10 @@ public class Auto : PhysicsObject
{
private IntMeter PelaajanTerveys = new IntMeter(4, 0, 4);
/// <summary>
/// Yhdistää pelaajan terveyden Terveyslaskuriin
/// </summary>
public IntMeter TerveysLaskuri
{
get { return PelaajanTerveys; }
......@@ -63,7 +58,6 @@ public class Auto : PhysicsObject
/// </summary>
/// <param name="leveys">leveys</param>
/// <param name="korkeus">korkeus</param>
public Auto(double leveys, double korkeus) : base(leveys, korkeus)
{
PelaajanTerveys.LowerLimit += delegate { this.Destroy(); };
......@@ -73,7 +67,7 @@ public class Auto : PhysicsObject
/// <summary>
///
/// Luo pelin, jossa ajetaan autolla kolikoita keräillen ja vihollisia paeten
/// </summary>
public class Harjotustyo : PhysicsGame
{
......@@ -198,7 +192,7 @@ public class Harjotustyo : PhysicsGame
/// <summary>
///
/// Kääntää autoa haluttuun suuntaan
/// </summary>
/// <param name="Auto">Olio, jota komennot koskevat</param>
/// <param name="voima">Millä voimalla käännytään</param>
......@@ -299,8 +293,9 @@ public class Harjotustyo : PhysicsGame
/// <summary>
/// Tason luovat aliohjelmat
/// Aliohjelma luo tason
/// </summary>
/// <param name="tasonNimi">Taso, joka halutaan luoda</param>
public void LuoTaso(string tasonNimi)
{
TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset(tasonNimi);
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment