Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 599c74cb authored by jutalapp's avatar jutalapp
Browse files

Uudelleen nimeä

parent 0c89b168
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -30,7 +30,7 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
for (var i = 0; i < oliot.Length; i++)
{
var pelaajanValinta = (Valinta)i;
Mouse.ListenOn(oliot[i], MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, suoritaNapinPainallus,
Mouse.ListenOn(oliot[i], MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, SuoritaNapinPainallus,
"Hiiren napin animaatio", oliot[i]);
Mouse.ListenOn(oliot[i], MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, () => PelaaPeli(pelaajanValinta),
$"Valitsit {pelaajanValinta}");
......@@ -66,7 +66,7 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
/// <returns></returns>
public GameObject[] LuoPeliOliot(Image[] aseet)
{
var sijainti = asetaKuvat();
var sijainti = AsetaKuvat();
var oliot = new GameObject[KUVIEN_LKM];
for (var i = 0; i < oliot.Length; i++)
......@@ -89,7 +89,7 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
var vastustajanValinta = (Valinta)new Random().Next(0, 3);
//Määrittele pelin tulos.
var tulos = maaritaPeli(pelaajanValinta, vastustajanValinta);
var tulos = MaaritaPeli(pelaajanValinta, vastustajanValinta);
//Näytä pelaajalle miten kävi.
otsikkoTeksti.Text = "";
......@@ -114,7 +114,7 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
/// Apufunktio, joka settaa kuvat paikoilleen.
/// </summary>
/// <returns></returns>
private Vector[] asetaKuvat()
private Vector[] AsetaKuvat()
{
return new Vector[3]
{
......@@ -129,7 +129,7 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
/// Suorittaa animaation napin painallukselle.
/// </summary>
/// <param name="obj">Pelin olio, jota klikataan..</param>
private void suoritaNapinPainallus(GameObject obj)
private void SuoritaNapinPainallus(GameObject obj)
{
obj.Width += 5;
obj.Height += 5;
......@@ -145,14 +145,14 @@ public class kivi_sakset_paperi : Game
/// <returns></returns>
/// <example>
/// <pre name="test">
/// maaritaPeli(Valinta.Kivi, Valinta.Kivi) === "Tasapeli";
/// maaritaPeli(Valinta.Kivi, Valinta.Sakset) === "Voitit";
/// maaritaPeli(Valinta.Sakset, Valinta.Paperi) === "Voitit";
/// maaritaPeli(Valinta.Paperi, Valinta.Kivi) === "Voitit";
/// maaritaPeli(Valinta.Sakset, Valinta.Kivi) === "Hävisit";
/// MaaritaPeli(Valinta.Kivi, Valinta.Kivi) === "Tasapeli";
/// MaaritaPeli(Valinta.Kivi, Valinta.Sakset) === "Voitit";
/// MaaritaPeli(Valinta.Sakset, Valinta.Paperi) === "Voitit";
/// MaaritaPeli(Valinta.Paperi, Valinta.Kivi) === "Voitit";
/// MaaritaPeli(Valinta.Sakset, Valinta.Kivi) === "Hävisit";
/// </pre>
/// </example>
private string maaritaPeli(Valinta pelaajanValinta, Valinta vastustajanValinta)
private string MaaritaPeli(Valinta pelaajanValinta, Valinta vastustajanValinta)
{
if (pelaajanValinta == vastustajanValinta)
return "Tasapeli";
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment