- Jan 08, 2025
-
-
Ponttu Ponttunen authored
Testailtu toisella koneella, suoritettu puolivahingossa jokin Riderin refaktorointitoiminto, vaihdettu target framework NET 7 -> NET 8, saatu itse peli toimimaan.
-
- Dec 16, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
Poistettu loput varoitukset ja niihin liittyen suoritettu Riderin ehdotukset koodin parantamisesta (sitä ennen Vesan asetukset ladaten)
-
- Nov 20, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
Kolmio-luokan julkisiin attribuutteihin lisätty dokumentaatio, ohjuksen osumisen ja ammusten osumisen yhdistämistä en osannut, toimii collision handlerin kautta enkä tiedä miten siihen saisi lisää parametreja, en onnistunut sitä delegatella tekemään.
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Nov 18, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
Jee nyt on erävoittolaskurikin kunnossa, tätä kelpaa jo pelata! Vielä pitää koodia tyylitellä, ehkä refaktoroida ja dokumentoida.
-
- Nov 17, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Nov 15, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
Refaktoroitu niin, että luotu Kolmio-luokka, jossa mm. kolmion statistiikka, kivääri jne. Lisäksi muokattu HpPalkki (tai mikä lie olikaan) aliohjelma niin, että siitä saa tehtyä palkin mille tahansa haluamalleen laskurille.
-
Joonatan Aro-Panula authored
Aloitettu refaktorointiprojekti, jonka tavoite saada kolmiot omaksi oliotyypikseen, joilla ominaisuudet ovat kattavasti.
-
Joonatan Aro-Panula authored
Muutettu aliohjelmia privaateiksi, laitettu kolmion HP seuraamaan HP:n IntMeteriä kolmion statistiikkataulukon sijasta, yritelty tehdä ohjukselle lataus/cooldown-aikaa, mutta onnistuttu vasta tekemään viive, eli ohjuksia voi spämmiä, mutta se tapahtuu kahden sekunnin viiveellä, heh.
-
Joonatan Aro-Panula authored
Kysytty ideoita jatkokehitykseen 'Engineer' Jereltä eli hyvältä kaverilta, jolla pitkä pelikokemus mm. sellaisesta pelistä kuin TankTrouble
-
- Nov 09, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
vähän kaikenlaista lisätty, nyt tehdään siis PvP kaksinpeliä, on sininen ja punainen kolmio, joilla molemmilla kivääri ja ohjukset, ohjukset lähtevät lentämään suoraan kunnes tarpeeksi lähellä vihollista aktivoituakseen, ikkuna vaihdettu koko näytön tilaan 1080p ja niin edelleen.
-
- Oct 30, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
Nyt PvP kolmiot, yritetään vielä saada kääntymiseen itsenäiset Timerit niin ei vaikuta toistensa kääntymiseen nuo kolmiot.
-
- Oct 27, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
Aloitetaan refactorointi, jossa vähennetään attribuutteja ja laitetaan asioita eteenpäin parametreina niin asioiden luonti helpompaa, toimikoon tämä palautuspisteenä.
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Oct 25, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Oct 22, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Oct 21, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Oct 19, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Oct 02, 2023
-
-
Joonatan Aro-Panula authored
-
- Sep 20, 2023
-
-
Vesa Lappalainen authored
-
- Aug 30, 2023
-
-