Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
O
ohj1ht
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package Registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
jimsebna
ohj1ht
Commits
bdb59c51
Commit
bdb59c51
authored
1 day ago
by
Näivö Jimi Sebastian
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
hahmojen koot korjattu sopiviksi
parent
8564bec0
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Changes
1
Hide whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+3
-3
3 additions, 3 deletions
SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
with
3 additions
and
3 deletions
SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+
3
−
3
View file @
bdb59c51
...
@@ -250,7 +250,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
...
@@ -250,7 +250,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
void
FysiikkaGiant
()
void
FysiikkaGiant
()
{
{
PhysicsObject
Giant
=
new
PhysicsObject
(
12
0
.0
,
12
0
.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
PhysicsObject
Giant
=
new
PhysicsObject
(
12
5
.0
,
12
5
.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
Giant
.
Image
=
LoadImage
(
"GiantFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Giant
.
Image
=
LoadImage
(
"GiantFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Giant
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Giant
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Giant
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
Giant
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
...
@@ -268,7 +268,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
...
@@ -268,7 +268,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
}
}
void
FysiikkaGoblin
()
void
FysiikkaGoblin
()
{
{
PhysicsObject
Goblin
=
new
PhysicsObject
(
120
.0
,
120
.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
PhysicsObject
Goblin
=
new
PhysicsObject
(
75
.0
,
75
.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
Goblin
.
Image
=
LoadImage
(
"GoblinFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Goblin
.
Image
=
LoadImage
(
"GoblinFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Goblin
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Goblin
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Goblin
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
Goblin
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
...
@@ -367,7 +367,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
...
@@ -367,7 +367,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
void
FysiikkaKnight
()
void
FysiikkaKnight
()
{
{
PhysicsObject
Knight
=
new
PhysicsObject
(
1
2
0.0
,
1
2
0.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
PhysicsObject
Knight
=
new
PhysicsObject
(
1
0
0.0
,
1
0
0.0
);
//Luodaan giant fysiikkaobjekti
Knight
.
Image
=
LoadImage
(
"KnightFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Knight
.
Image
=
LoadImage
(
"KnightFront"
);
//Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Knight
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Knight
.
Image
.
Scaling
=
ImageScaling
.
Nearest
;
//kuvan skaalausmenetelmä
Knight
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
Knight
.
Position
=
SatunnainenSpawn
();
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment