Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit bdb59c51 authored by Näivö Jimi Sebastian's avatar Näivö Jimi Sebastian
Browse files

hahmojen koot korjattu sopiviksi

parent 8564bec0
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
...@@ -250,7 +250,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -250,7 +250,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
void FysiikkaGiant() void FysiikkaGiant()
{ {
PhysicsObject Giant = new PhysicsObject(120.0, 120.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti PhysicsObject Giant = new PhysicsObject(125.0, 125.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
Giant.Image = LoadImage("GiantFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva Giant.Image = LoadImage("GiantFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Giant.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä Giant.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä
Giant.Position = SatunnainenSpawn(); Giant.Position = SatunnainenSpawn();
...@@ -268,7 +268,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -268,7 +268,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
} }
void FysiikkaGoblin() void FysiikkaGoblin()
{ {
PhysicsObject Goblin = new PhysicsObject(120.0, 120.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti PhysicsObject Goblin = new PhysicsObject(75.0, 75.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
Goblin.Image = LoadImage("GoblinFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva Goblin.Image = LoadImage("GoblinFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Goblin.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä Goblin.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä
Goblin.Position = SatunnainenSpawn(); Goblin.Position = SatunnainenSpawn();
...@@ -367,7 +367,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame ...@@ -367,7 +367,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
void FysiikkaKnight() void FysiikkaKnight()
{ {
PhysicsObject Knight = new PhysicsObject(120.0, 120.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti PhysicsObject Knight = new PhysicsObject(100.0, 100.0); //Luodaan giant fysiikkaobjekti
Knight.Image = LoadImage("KnightFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva Knight.Image = LoadImage("KnightFront"); //Määritellään giant fysiikkaobjektille kuva
Knight.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä Knight.Image.Scaling = ImageScaling.Nearest; //kuvan skaalausmenetelmä
Knight.Position = SatunnainenSpawn(); Knight.Position = SatunnainenSpawn();
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment