diff --git a/.DS_Store b/.DS_Store
index 2d657bb3152e5309b31e9e26d7d540296806d600..e0f6fd6064475d446dbbc19cc4778f0affaa3630 100644
Binary files a/.DS_Store and b/.DS_Store differ
diff --git a/peli/.DS_Store b/peli/.DS_Store
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..461bc5d65c41e6a54aac1a4a85d78dbc481f4d4f
Binary files /dev/null and b/peli/.DS_Store differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/.DS_Store" "b/peli/harkkaty\303\266/.DS_Store"
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..53864099fe187f3309343fae4898378bf69fa136
Binary files /dev/null and "b/peli/harkkaty\303\266/.DS_Store" differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/.DS_Store" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/.DS_Store"
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..321d22dd24de3a3467104ef22cd0a6c886c30e3b
Binary files /dev/null and "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/.DS_Store" differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/.DS_Store" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/.DS_Store"
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..c11fe1de2bf7b96cade3a1c1247120494cd8b46f
Binary files /dev/null and "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/.DS_Store" differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva.png" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva.png"
deleted file mode 100644
index c7be6ec5026d7e5796e80d33719057e0b84aeb8d..0000000000000000000000000000000000000000
Binary files "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva.png" and /dev/null differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva3.png" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva3.png"
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..9b5b1c7582ae1d8d7961230cf0605710ad08c013
Binary files /dev/null and "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Content/porkkananKuva3.png" differ
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Megaporkkanat.cs" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Megaporkkanat.cs"
index 55387b6aafcfbbb68a5a40f8c8509205d449ab79..24ce2c1839894e5803c87945fd6b47bf267425d7 100644
--- "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Megaporkkanat.cs"	
+++ "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Megaporkkanat.cs"	
@@ -2,14 +2,12 @@
 using Jypeli;
 
 public class Megaporkkanat : PhysicsObject
+
 {
-    private Color[] _varit; // Yksityinen oliomuuttuja
     private int _osumat;
-    public Megaporkkanat(double leveys, double korkeus, Color[] varit) : base(leveys, korkeus)
+    public Megaporkkanat(double leveys, double korkeus) : base(leveys, korkeus)
     {
-        _varit = varit;
         _osumat = 0;
-        Color = varit[0];
     }
 
     public void OtaVastaanOsuma()
@@ -19,14 +17,11 @@ public class Megaporkkanat : PhysicsObject
         {
             TuhoaPalikka();
         }
-        else Color = _varit[_osumat];
         
     }
 
     public void TuhoaPalikka()
     {
-        // Yritin lisätä äänen megaporkkanan keräämisestä ja viestin
-       // _pisteAani.Play();
         this.Destroy();
     }
 }
\ No newline at end of file
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Tasot.cs" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Tasot.cs"
index b81e19783d74ba2ef6b5f1cdaf1a7f8b345ddedd..1f6ff950bd67cf62d7de8d239a216ccc24917199 100644
--- "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Tasot.cs"	
+++ "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/Tasot.cs"	
@@ -1,12 +1,11 @@
 namespace pomppu_possu;
 using Jypeli;
 
-public class Tasot : Megaporkkanat
+public class Tasot : PhysicsObject
 {
     public Tasot(double leveys, double korkeus)
-        : base(leveys, korkeus,new Color[] { Jypeli.Color.Pink, Jypeli.Color.SeaGreen, Jypeli.Color.Black })
+        : base(leveys, korkeus, Jypeli.Shape.Rectangle)
     {
-        
     }
 
 }
\ No newline at end of file
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.cs" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.cs"
index 624a56885fba52eb4fd7f5d19db0deeb9837e133..57083d000d15d5eece84e7efd998d8f8206bcdd5 100644
--- "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.cs"	
+++ "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.cs"	
@@ -12,107 +12,120 @@ namespace pomppu_possu;
 /// <summary>
 /// Eeppinen tasohyppely peli
 /// </summary>
-/// Kenttä pitää vielä luoda tekstitiedostoa käyttäen
-/// Täytyy lisätä hyppy käskyihin
-/// Lisäsin kuvat Content kansioon mutta ohjelma ei käänny nyt
-/// Vaihtelin muutamia nimiä, kun herjasi niitä keltasena
 public class PomppuPossu : PhysicsGame
 {
     private const double NOPEUS = 200;
     private const double HYPPYNOPEUS = 750;
-    private const int RUUDUN_KOKO = 40;
+    private const int RUUDUN_KOKO = 60;
 
     private PlatformCharacter pomppuPossu;
-   // private Image pomppuPossunKuva = LoadImage("pomppupossu.png");
-   // private Image porkkanaKuva = LoadImage("porkkananKuva.png");
-
-   // private SoundEffect _pisteAani = LoadSoundEffect("maali.wav");
+    private Image _pomppuPossunKuva = LoadImage("pomppupossu.png");
+    private Image _porkkanaKuva = LoadImage("porkkananKuva3.png");
 
+    private SoundEffect _pisteAani = LoadSoundEffect("maali.wav");
+/// <summary>
+/// Pääohjelma luo kentän ja näppäinkomennot.
+/// </summary>
     public override void Begin()
     {
         Gravity = new Vector(0, -1000);
 
         LuoKentta();
         
-        Level.Size = new Vector(1920, 1080);
-        SetWindowSize(1920, 1080);
-        CenterWindow();
-        Camera.ZoomToAllObjects(100);
+        Camera.Follow(pomppuPossu);
+        Camera.ZoomFactor = 1.2;
+        Camera.StayInLevel = true;
+        MasterVolume = 0.5;
         Level.CreateBorders();
-        Level.Background.Color = Color.SpringGreen;
-
-       // PlatformCharacter pomppuPossu = new PlatformCharacter(30, 80, Shape.Rectangle);
-       // pomppuPossu.Image = _pomppuPossunKuva;
-       //pomppuPossu.Mass = 4.0;
-       // Add(pomppuPossu);
-        
-        
 
         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pomppuPossu, HYPPYNOPEUS);
         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikuttaa pelaajaa vasemmalle", pomppuPossu, -NOPEUS);
         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikuttaa pelaajaa oikealle", pomppuPossu, NOPEUS);
-
-        for (int i = 0; i < 10; i++)
-        {
-            Color[] varit = { Color.Black, Color.White };
-            Megaporkkanat megaporkkana = new Megaporkkanat(60, 60, varit);
-            megaporkkana.Shape = Shape.Circle;
-            megaporkkana.Position = RandomGen.NextVector(Level.BoundingRect);
-            megaporkkana.MakeStatic();
-           // megaporkkana.Image = _porkkanaKuva;
-            AddCollisionHandler<PhysicsObject, Megaporkkanat>(pomppuPossu, megaporkkana, TormattiinEsineeseen);
-            Add(megaporkkana);
-        }
-        // tein version jossa tasot luodaan omalla aliohjelmalla 
-        //for (int i = 0; i < 5; i++)
-        //{
-        //    Tasot paikallaan = new Tasot(150, 20);
-        //    paikallaan.MakeStatic();
-        //    paikallaan.Position = RandomGen.NextVector(Level.BoundingRect);
-        //    Add(paikallaan);
-        //}
-        
         
         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
     }
-    // loin kentän aliohjelmaa käyttäen, jotta saadaan 
+    /// <summary>
+    /// Funktio luo kentän hyödyntäen txt tiedostoa.
+    /// </summary>
     private void LuoKentta()
     {
         TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta1.txt");
         kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso);
         kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja);
+        kentta.SetTileMethod('*', LisaaPorkkana);
+        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO);
         Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue);
     }
-
+   /// <summary>
+   /// Funktio lisää kerättävät objektit kentälle
+   /// </summary>
+   /// <param name="paikka">Mihin objekti tulee kentällä</param>
+   /// <param name="leveys">Leveys</param>
+   /// <param name="korkeus">Korkeus</param>
+    private void LisaaPorkkana(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
+    {
+        Megaporkkanat megaporkkana = new Megaporkkanat(60, 60);
+        megaporkkana.Position = paikka;
+        megaporkkana.MakeStatic();
+        megaporkkana.Image = _porkkanaKuva;
+        Add(megaporkkana);
+    }
+/// <summary>
+/// Funktio lisää tasot kentälle.
+/// </summary>
+/// <param name="paikka">paikka</param>
+/// <param name="leveys">leveys</param>
+/// <param name="korkeus">korkeus</param>
     private void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
     {
-        Tasot taso = new Tasot(leveys, korkeus);
+        Tasot taso = new Tasot(leveys, 0.5*korkeus);
         taso.Position = paikka;
+        taso.Color = Color.SpringGreen;
+        taso.MakeStatic();
         Add(taso);
     }
+/// <summary>
+/// Funktio lisää pelaajan kentälle.
+/// </summary>
+/// <param name="paikka">paikka</param>
+/// <param name="leveys">leveys</param>
+/// <param name="korkeus">korkeus</param>
     private void LisaaPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
     {
-        pomppuPossu = new PlatformCharacter(leveys, korkeus);
+        pomppuPossu = new PlatformCharacter(60, 60);
         pomppuPossu.Position = paikka;
         pomppuPossu.Mass = 4.0;
-        //pomppuPossu.Image = pomppuPossunKuva;
-        //AddCollisionHandler(pomppuPossu, "tahti", TormaaTahteen);
+        pomppuPossu.Image = _pomppuPossunKuva;
+        AddCollisionHandler<PhysicsObject, Megaporkkanat>(pomppuPossu, TormattiinEsineeseen);
         Add(pomppuPossu);
     }
+/// <summary>
+/// Funktio luo liikkeen sivuille pelaajalle, jota kutsutaan näppäimistöllä.
+/// </summary>
+/// <param name="pomppuPossu">pelaaja</param>
+/// <param name="nopeus">liike</param>
     private void Liikuta(PlatformCharacter pomppuPossu, double nopeus)
     {
         pomppuPossu.Walk(nopeus);
     }
-
+/// <summary>
+/// Funktio luo liikkeen ylöspäin, jota kutsutaan näppäimistöllä.
+/// </summary>
+/// <param name="pomppuPossu">pelaaja</param>
+/// <param name="nopeus">liike</param>
     private void Hyppaa(PlatformCharacter pomppuPossu, double nopeus)
     {
         pomppuPossu.Jump(nopeus);
     }
-
+/// <summary>
+/// Funktio käsittelee törmäykset.
+/// </summary>
+/// <param name="tormaaja">pelaaja</param>
+/// <param name="kohde">kerättävät pisteet</param>
     public void TormattiinEsineeseen(PhysicsObject tormaaja, Megaporkkanat kohde)
     {
         kohde.OtaVastaanOsuma();
-       // _pisteAani.Play(); // Yritin lisätä megaporkkanoihin, en osannu xD
+        _pisteAani.Play();
         MessageDisplay.Add("Megaporkkana kerätty!"); //Lisäsin viestin
     }
 
@@ -125,8 +138,6 @@ public class PomppuPossu : PhysicsGame
     {
         liikuteltava.Push(suunta);
     }
-        // Pomppu possun megamaailma
-
         
 }
 
diff --git "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.csproj" "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.csproj"
index aee6acf37bade12bf0353105f34a738581556d78..c33aa1b8ed79bac07c392a8b6d433bb94b61d24c 100644
--- "a/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.csproj"	
+++ "b/peli/harkkaty\303\266/pomppu possu/pomppu possu.csproj"	
@@ -18,4 +18,19 @@
       <Content Include="Content\Content\.DS_Store" />
     </ItemGroup>
 
+    <ItemGroup>
+      <None Update="Content\porkkananKuva3.png">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+      <None Update="Content\pomppupossu.png">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+      <None Update="Content\maali.wav">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+      <None Update="Content\kentta1.txt">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+    </ItemGroup>
+
 </Project>