diff --git "a/Harjoitusty\303\266/Lokkihunter/Lokkihunter.cs" "b/Harjoitusty\303\266/Lokkihunter/Lokkihunter.cs" index b35c04df29e31b7a5dbbde1366075bdf1b3fcac6..b32ea7702969bf9a31e7ffcdcf891331f902ed0e 100644 --- "a/Harjoitusty\303\266/Lokkihunter/Lokkihunter.cs" +++ "b/Harjoitusty\303\266/Lokkihunter/Lokkihunter.cs" @@ -18,7 +18,8 @@ public class Lokkihunter : PhysicsGame Vector nopeusOikea = new Vector(-200, 0); private PhysicsObject pekka; - private PhysicsObject lokki; + private PhysicsObject lokkiVasen; + private PhysicsObject lokkiOikea; private PhysicsObject alaReuna; private PhysicsObject ylaReuna; @@ -92,31 +93,41 @@ public class Lokkihunter : PhysicsGame private void LuoLokkiVasen() { - lokki = new PhysicsObject(60.0, 20.0); - lokki.Shape = Shape.Rectangle; - lokki.Hit(new Vector(80, 1)); + lokkiVasen = new PhysicsObject(60.0, 20.0); + lokkiVasen.Shape = Shape.Rectangle; + lokkiVasen.Hit(new Vector(80, 1)); double x = -400; - lokki.X = x; + lokkiVasen.X = x; double y = RandomGen.NextDouble(200, 350); - lokki.Y = y; + lokkiVasen.Y = y; - Add(lokki); + Add(lokkiVasen); } private void LuoLokkiOikea() { - lokki = new PhysicsObject(60.0, 20.0); - lokki.Shape = Shape.Rectangle; - lokki.Hit(new Vector(-80, 1)); + lokkiOikea = new PhysicsObject(60.0, 20.0); + lokkiOikea.Shape = Shape.Rectangle; + lokkiOikea.Hit(new Vector(-80, 1)); double x = 400; - lokki.X = x; - - double y = RandomGen.NextDouble(200, 350); - lokki.Y = y; + lokkiOikea.X = x; + + double y; + do + { + y = RandomGen.NextDouble(200, 350); + } while (Math.Abs(y - lokkiVasen.Y) < 40); + lokkiOikea.Y = y; - Add(lokki); + Add(lokkiOikea); } + + // törmäys vasen ja oikea reuna + // ase + // pisteet + // kentät + // kommentit } \ No newline at end of file