diff --git a/Sammakkopeli/Sammakkopeli/Sammakkopeli.cs b/Sammakkopeli/Sammakkopeli/Sammakkopeli.cs
index 5d4e94f91d6d5a8cc63db0e4e02afa0128413597..8e873a86a33ad5ceafbde56b000cf6912a5fed0a 100644
--- a/Sammakkopeli/Sammakkopeli/Sammakkopeli.cs
+++ b/Sammakkopeli/Sammakkopeli/Sammakkopeli.cs
@@ -16,7 +16,7 @@ namespace Sammakkopeli
         Timer hyppyLaskuri;
         Timer tarkastaLiike;
 
-        int sammakkoTippuuKertoja = 8;
+        int sammakkoTippuuKertoja;
         bool onkoHypannut = false;
 
         double nopeusX = 0.0;
@@ -38,13 +38,14 @@ namespace Sammakkopeli
             Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, AsetaNopeus, null, 1);
             Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, PysaytaSammakko, null);
 
-            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, SammakkoHyppaa, null);
+            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, SammakkoHyppaa, null, 10);
         }
 
 
         void AsetaNopeus(int suunta)
         {
             nopeusX = suunta * 600.0;
+            SammakkoHyppaa(6);
         }
 
 
@@ -61,6 +62,8 @@ namespace Sammakkopeli
 
             Level.CreateBottomBorder(0.0, true);
 
+            Camera.Follow(sammakko);
+
             hyppyLaskuri = new Timer();
             hyppyLaskuri.Interval = 0.05;
             hyppyLaskuri.Timeout += SammakkoTippuu;
@@ -79,6 +82,7 @@ namespace Sammakkopeli
             sammakko.X = x;
             sammakko.Y = y;
             sammakko.Color = Color.Green;
+            sammakko.CanRotate = false;
             Add(sammakko);
 
             AddCollisionHandler(sammakko, KasitteleSammakonTormays);
@@ -93,12 +97,13 @@ namespace Sammakkopeli
         }
 
 
-        public void SammakkoHyppaa()
+        public void SammakkoHyppaa(int korkeus)
         {
             if (onkoHypannut == false)
             {
                 onkoHypannut = true;
-                hyppyLaskuri.Start(16);
+                sammakkoTippuuKertoja = korkeus;
+                hyppyLaskuri.Start(20);
             }
         }
 
@@ -106,10 +111,9 @@ namespace Sammakkopeli
         void SammakkoTippuu()
         {
             sammakkoTippuuKertoja -= 1;
-            if (sammakkoTippuuKertoja < -7)
+            if (sammakkoTippuuKertoja < -9)
             {
-                nopeusY = -800.0;
-                sammakkoTippuuKertoja = 8;
+                nopeusY = -1000.0;
                 return;
             }
             nopeusY = sammakkoTippuuKertoja * 100;