diff --git a/NukkuMatti -peli b/NukkuMatti -peli
index cdb94874869a22684c5d4397c16fbccb277bb0d2..e69de29bb2d1d6434b8b29ae775ad8c2e48c5391 100644
--- a/NukkuMatti -peli	
+++ b/NukkuMatti -peli	
@@ -1,199 +0,0 @@
-using System;
-using System.Collections.Generic;
-using Jypeli;
-
-// Eero Salmen tekemä tasohyppelypeli osana ohjelmointi 1 -kurssia. Pelin nimi on NukkuMatti.
-// Pelaajan tehtävänä on kuljettaa NukkuMattia tasolta toiselle, tippumatta alas.
-
-public class Tasohyppely : PhysicsGame
-{
-    // Muutama vakio arvo määritelty pelin mekaniikalle, jotta ne on helpommin hallittavissa samassa paikassa
-    
-    private const double GravityStrength = -800;
-    private const double HyppyVoima = 1100;
-    private const double TasoLeveys = 100;
-    private const double TasoKorkeus = 10;
-    private const double PelaajaWidth = 100;
-    private const double PelaajaHeight = 100;
-    private const double AlkuperainenHyppyNopeus = 1000;
-    private const double TasoPoistoMarginaali = 200;
-    private const double StartingHeight = -20; 
-
-    private PhysicsObject pelaaja;
-    private bool peliKaynnissa = true;
-    private GameObject taustakuva;
-    private Label gameOverTeksti;
-    private int score = 0;
-    private List<PhysicsObject> tasot = new List<PhysicsObject>();
-    
-    public override void Begin()
-    {
-        // Asetetaan painovoima
-        Gravity = new Vector(0, GravityStrength);
-        
-        // Luodaan kentän elementit
-        LuoKentta();
-        LisaaOhjaimet();
-        LuoGameOverTeksti();
-        
-        // Ajastin sille, kyinka usein uusia tasoja ilmestyy pelikenttään 
-        Timer tasoAjastin = new Timer();
-        tasoAjastin.Interval = 0.8;
-        tasoAjastin.Timeout += LuoTaso;
-        tasoAjastin.Start();
-        
-        // Hyppynopeus
-        pelaaja.Velocity = new Vector(0, AlkuperainenHyppyNopeus);
-    }
-    
-    private void LuoKentta()
-    {
-        LuoTausta();
-        LuoPelaaja();
-        
-        // Asetetaan pelaajan ominaisuudet ja lisätään kentälle
-        pelaaja.Position = new Vector(0, StartingHeight);
-        pelaaja.CanRotate = false;
-        pelaaja.Restitution = 0;
-        Add(pelaaja);
-        
-        // Luodaan aloitustaso
-        PhysicsObject aloitusTaso = PhysicsObject.CreateStaticObject(200, TasoKorkeus);
-        aloitusTaso.Position = new Vector(0, -70);
-        aloitusTaso.Color = Color.White;
-        aloitusTaso.Tag = "taso";
-        Add(aloitusTaso);
-        
-        // Laitetaan kamera seuraamaan pelaajaa
-        Camera.Follow(pelaaja);
-        
-        // Lisätään törmäysominaisuus 
-        AddCollisionHandler(pelaaja, "taso", OsuiTasoon);
-        
-        // Luodaan muutama aloitustaso
-        for (int i = 0; i < 4; i++)
-            LuoTaso();
-    }
-    
-    private void LuoTausta()
-    {
-        // Lisätään taustakuva ja sijoitetaan se taustalle 
-        taustakuva = new GameObject(Level.Width * 2, Level.Height * 2);
-        taustakuva.Image = LoadImage("taivas.jpeg");
-        taustakuva.Position = Camera.Position;
-        Add(taustakuva, -1);
-    }
-    
-    private void LuoGameOverTeksti()
-    {
-        // Asetetaan pelin päättymis teksti
-        gameOverTeksti = new Label("HÄVISIT PELIN");
-        gameOverTeksti.TextColor = Color.Red;
-        gameOverTeksti.Font = Font.DefaultBold;
-        gameOverTeksti.Position = new Vector(0, 100);
-        gameOverTeksti.IsVisible = false;
-        Add(gameOverTeksti);
-    }
-    
-    private void LuoPelaaja()
-    {
-        //Luodaan hahmo
-        pelaaja = new PhysicsObject(PelaajaWidth, PelaajaHeight);
-        pelaaja.Image = LoadImage("nukkumatti.png");
-        pelaaja.Restitution = 0;
-    }
-    
-    private void LuoTaso()
-    {
-        //Luodaan tasoja 
-        double x = RandomGen.NextDouble(Level.Left + 100, Level.Right - 100);
-        double y = Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Screen.Height / 2)).Y + RandomGen.NextDouble(10, 10);
-    
-        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(TasoLeveys, TasoKorkeus);
-        taso.Position = new Vector(x, y);
-        taso.Color = Color.White;
-        taso.Tag = "taso";
-        Add(taso);
-    
-        tasot.Add(taso);
-    }
-
-    private void LisaaOhjaimet()
-    {
-        // Asetetaan komennot näppäimistöltä
-        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, null, -400.0);
-        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, null, 400.0);
-        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä");
-    }
-    
-    private void Liikuta(double nopeus)
-    {
-        if (peliKaynnissa)
-            pelaaja.Velocity = new Vector(nopeus, pelaaja.Velocity.Y);
-    }
-    
-    private void OsuiTasoon(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject taso)
-    {
-        // Törmäys pelaajan ja tason välillä
-        if (pelaaja.Velocity.Y > 0 && pelaaja.Position.Y < taso.Top)
-        {
-            pelaaja.IgnoresCollisionResponse = true;
-            return;
-        }
-        
-        if (pelaaja.Velocity.Y <= 0 && Math.Abs(pelaaja.Bottom - taso.Top) < 5)
-        {
-            pelaaja.Y = taso.Top + pelaaja.Height / 2;
-            pelaaja.Velocity = new Vector(pelaaja.Velocity.X, HyppyVoima);
-        }
-        
-        pelaaja.IgnoresCollisionResponse = false;
-    }
-    
-    private void PoistaPoistuvatTasot()
-    {
-        // Turhat tasot poistetaan
-        for (int i = tasot.Count - 1; i >= 0; i--)
-        {
-            if (tasot[i].Y < Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, -Screen.Height / 2)).Y - TasoPoistoMarginaali)
-            {
-                tasot[i].Destroy();
-                tasot.RemoveAt(i);
-            }
-        }
-    }
-
-    private void LopetaPeli()
-    {
-        // Pelin lopettamiskomento
-        
-        if (peliKaynnissa)
-        {
-            peliKaynnissa = false;
-            gameOverTeksti.IsVisible = true;
-            Timer.SingleShot(3.0, Exit);
-        }
-    }
-    
-    protected override void Update(Time time)
-    {
-        base.Update(time);
-        
-        // Taustakuva päivittyy kameran liikkeen mukaisesti
-        taustakuva.Position = taustakuva.Position + (Camera.Position - taustakuva.Position) * 0.1;
-        
-        PoistaPoistuvatTasot();
-        
-        if (pelaaja.Y < Level.Bottom - 100)
-            LopetaPeli();
-    }
-}
-
-public class Program
-{
-    public static void Main()
-    {
-        using (var peli = new Tasohyppely())
-            peli.Run();
-    }
-}
\ No newline at end of file