diff --git a/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/hyttyskarkoite.png b/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/hyttyskarkoite.png
index a4a566cd46ea8e028e5a038dcbb65dc80acb7c01..2e959313bb4d8540ac9f6f1ccee0f2bf48fe6416 100644
Binary files a/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/hyttyskarkoite.png and b/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/hyttyskarkoite.png differ
diff --git a/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/taustakuva.jpg b/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/taustakuva.jpg
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..9b1b4e9e38a502401a48fc8f25f26b696d9dd8a4
Binary files /dev/null and b/Harjoitustyo/HyttysPeli/Content/taustakuva.jpg differ
diff --git a/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.cs b/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.cs
index 311ef65ed90dd670cd5e2628d8bccabacb66d14f..8bc87c6acfdf6b5ff0064068fb464e46aa541744 100644
--- a/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.cs
+++ b/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.cs
@@ -14,16 +14,18 @@ namespace HyttysPeli;
 /// </summary>
 public class HyttysPeli : PhysicsGame
 {
+    Image taustaKuva = LoadImage("taustakuva");
     public override void Begin()
     {
         MasterVolume = 0.05;
-        Level.Background.Color = Color.Green;
-        BoundingRectangle alaosa = new BoundingRectangle(new Vector(Level.Left, 0), Level.BoundingRect.BottomRight);
-        BoundingRectangle ylaosa = new BoundingRectangle(Level.BoundingRect.TopLeft, new Vector(Level.Right, 0));
+        SetWindowSize(1920, 1080, true);
+        Level.Background.Image = taustaKuva;
         
-        Level.CreateBorders();
+        BoundingRectangle alaosa = new BoundingRectangle(new Vector(-100, 1), Level.BoundingRect.BottomRight);
+        BoundingRectangle ylaosa = new BoundingRectangle(new Vector(-960, 0), new Vector(960, 540));
         
-        PhysicsObject pelaaja = new PhysicsObject(100, 100, Shape.Rectangle);
+        
+        PhysicsObject pelaaja = new PhysicsObject(25, 100, Shape.Rectangle);
         pelaaja.Position = RandomGen.NextVector(alaosa);
         pelaaja.Image = LoadImage("hyttyskarkoite");
         Add(pelaaja);
@@ -35,22 +37,26 @@ public class HyttysPeli : PhysicsGame
         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LyoHyttysta, "Pelaaja oikealle", pelaaja, new Vector(20, 0));
 
 
-        for(int i = 0; i < 20; i++) 
-            LuoSattunnainenHyttynen(this, ylaosa, 60, "hyttynen");
+        for (int i = 0; i < 25; i++)
+        {
+            LuoHyttynen(this, ylaosa, 60, "hyttynen");
+        }
 
-        for (int j = 0; j < 5; j++)
-            LuoSattunnainenAmpiainen(this, ylaosa, 60, "ampiainen");
+        for (int j = 0; j < 10; j++)
+        {
+            LuoAmpiainen(this, ylaosa, 60, "ampiainen");
+        }
         
-
         AddCollisionHandler(pelaaja, "hyttynen", PelaajaTormasiHyttyseen);
         AddCollisionHandler(pelaaja, "ampiainen", PelaajaTormasiAmpiaiseen);
 
         PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
     }
+   
     
     /// <summary>
-    /// Metodi johon tullaan kun pelaaja ja joku hyttynen törmäävät.
+    /// Metodi johon tullaan kun pelaaja ja hyttynen törmäävät.
     /// Luodaan hyttysen kohdalla räjähdys ja poistetaan hyttynen pelistä
     /// </summary>
     /// <param name="pelaaja">pelaaja joka törmäsi</param>
@@ -72,15 +78,6 @@ public class HyttysPeli : PhysicsGame
     /// <param name="pelaaja">pelaaja joka törmäsi</param>
     /// <param name="ampiainen">ampiainen johon pelaaja törmäsi</param>
     private void PelaajaTormasiAmpiaiseen(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject ampiainen)
-    {
-        AloitaAlusta();
-    }
-    
-    
-    /// <summary>
-    /// Aloittaa pelin alusta
-    /// </summary>
-    void AloitaAlusta()
     {
         ClearAll();
         Begin();
@@ -106,11 +103,11 @@ public class HyttysPeli : PhysicsGame
     /// <param name="vauhti">Hyttysen vauhti alkutilanteessa</param>
     /// <param name="tunniste">Hyttyselle annettava tunniste</param>
     /// <returns>Viite luotuun hyttyseen</returns>
-    public static PhysicsObject LuoSattunnainenHyttynen(PhysicsGame peli, BoundingRectangle rect, double vauhti, string tunniste)
+    public PhysicsObject LuoHyttynen(PhysicsGame peli, BoundingRectangle rect, double vauhti, string tunniste)
     {
         double leveys = 50;
         double korkeus = 50;
-        PhysicsObject hyttynen = new PhysicsObject(leveys, korkeus, Shape.Circle);
+        PhysicsObject hyttynen = new PhysicsObject(leveys, korkeus, Shape.Rectangle);
         hyttynen.Position = RandomGen.NextVector(rect);
         Vector suunta = RandomGen.NextVector(0, vauhti);
         hyttynen.Hit(suunta);
@@ -129,11 +126,11 @@ public class HyttysPeli : PhysicsGame
     /// <param name="vauhti">Ampiaisen vauhti alkutilanteessa</param>
     /// <param name="tunniste">Ampiaiselle annettava tunniste</param>
     /// <returns>Viite luotuun Ampiaiseen</returns>
-    public static PhysicsObject LuoSattunnainenAmpiainen(PhysicsGame peli, BoundingRectangle rect, double vauhti, string tunniste)
+    public PhysicsObject LuoAmpiainen(PhysicsGame peli, BoundingRectangle rect, double vauhti, string tunniste)
     {
-        double leveys = 50;
-        double korkeus = 50;
-        PhysicsObject ampiainen = new PhysicsObject(leveys, korkeus, Shape.Circle);
+        double leveys = 75;
+        double korkeus = 75;
+        PhysicsObject ampiainen = new PhysicsObject(leveys, korkeus, Shape.Rectangle);
         ampiainen.Position = RandomGen.NextVector(rect);
         Vector suunta = RandomGen.NextVector(0, vauhti);
         ampiainen.Hit(suunta);
@@ -142,23 +139,4 @@ public class HyttysPeli : PhysicsGame
         peli.Add(ampiainen);
         return ampiainen;
     }
-
-    /// <summary>
-    /// Laskee hyttysen alan
-    /// </summary>
-    /// <param name="kanta">hyttysen kanta</param>
-    /// <param name="korkeus">hyttysen korkeus</param>
-    /// <returns>hyttysen ala</returns>
-    /// <example>
-    /// <pre name="test">
-    ///    HyttysenAla(0,0) ~~~ 0;
-    ///    HyttysenAla(1,0) ~~~ 0;
-    ///    HyttysenAla(1,1) ~~~ 0.5;
-    ///    HyttysenAla(3,5) ~~~ 7.5;
-    /// </pre>
-    /// </example>
-    public static double HyttysenAla(double kanta, double korkeus)
-    {
-        return kanta * korkeus * 1 / 2;
-    }
 }
diff --git a/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.csproj b/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.csproj
index dc024d920dac81c61d960972868b731ce2a7119f..308da7cc306a7674b0217e9db8a649f10705712d 100644
--- a/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.csproj
+++ b/Harjoitustyo/HyttysPeli/HyttysPeli.csproj
@@ -23,6 +23,9 @@
       <None Update="Content\ampiainen.png">
         <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
       </None>
+      <None Update="Content\taustakuva.jpg">
+        <CopyToOutputDirectory>PreserveNewest</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
     </ItemGroup>
 
 </Project>