diff --git "a/Harjoitusty\303\266/Harjoitusty\303\266/Fysiikkapeli.cs" "b/Harjoitusty\303\266/Harjoitusty\303\266/Fysiikkapeli.cs"
index 49888d8863ec8ec4b308326ef6fa750bd1445853..0f50a4f3cdc283eeedfe631e17717da8486f4c2e 100644
--- "a/Harjoitusty\303\266/Harjoitusty\303\266/Fysiikkapeli.cs"
+++ "b/Harjoitusty\303\266/Harjoitusty\303\266/Fysiikkapeli.cs"
@@ -31,11 +31,15 @@ public class Vihollinen : PhysicsObject
     }
 }
 
-
+///@author Teemu Säily
+///@version 23.4.2020
+/// <summary>
+/// 
+/// </summary>
 public class Harjoitustyo : PhysicsGame
 {
-    private const int koko = 80;
-    private const int panoksenKoko = 20;
+    private const int KOKO = 80;
+    private const int PANOKSEN_KOKO = 20;
     private IntMeter pisteLaskuri;
     private Vector[] vihuSpawnit = new Vector[5];
     private Vector[] tykkiSpawnit = new Vector[20];
@@ -50,7 +54,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// </summary>
     public override void Begin()
     {
-        TeeKenttä();
+        TeeKentta();
         MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", "Aloita peli", "Lopeta");
         Add(alkuValikko);
         alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli);
@@ -113,7 +117,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     {
         if (tykkiLuku > 0)
         {
-            PhysicsObject tykki = new PhysicsObject(koko, koko, Shape.Rectangle);
+            PhysicsObject tykki = new PhysicsObject(KOKO, KOKO, Shape.Rectangle);
             tykki.Position = LahinTykkiSpawn();
             tykki.Color = Color.ForestGreen;
             tykki.Image = LoadImage("tykki");
@@ -144,7 +148,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// <param name="tykki">Ampuva tykki</param>
     private void AmmuTykillä(PhysicsObject tykki)
     {
-        PhysicsObject panos = new PhysicsObject(panoksenKoko, panoksenKoko);
+        PhysicsObject panos = new PhysicsObject(PANOKSEN_KOKO, PANOKSEN_KOKO);
         panos.IgnoresGravity = true;
         panos.Shape = Shape.Circle;
         panos.Color = Color.BloodRed;
@@ -206,7 +210,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// <summary>
     /// Tekee peliin kentän tekstitiedostosta
     /// </summary>
-    private void TeeKenttä()
+    private void TeeKentta()
     {
         TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("Leveli");
         kentta.SetTileMethod('l', LuoLattia, "lattia");
@@ -214,7 +218,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
         kentta.SetTileMethod('p', LuoSpawni, "tykkien spawnipisteet", 'p');
         kentta.SetTileMethod('k', LuoPisteLaskuri, "pistelaskuri");
         kentta.SetTileMethod('s', LuoTakaSeina, "takaseinä");
-        kentta.Execute(koko, koko);
+        kentta.Execute(KOKO, KOKO);
         kentta.Optimize('l');
         Level.Size = new Vector(1000, 800);
         Level.Background.Image = LoadImage("taustakuva");
@@ -234,7 +238,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// <param name="kuvanNimi">Lattian haluttu kuva</param>
     private void LuoLattia(Vector paikka, double korkeus, double leveys, string kuvanNimi)
     {
-        PhysicsObject lattia = new PhysicsObject(koko, koko);
+        PhysicsObject lattia = new PhysicsObject(KOKO, KOKO);
         lattia.Position = paikka;
         lattia.Image = LoadImage("tiili");
         lattia.MakeStatic();
@@ -254,7 +258,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// <param name="kuvanNimi">Seinän kuva</param>
     private void LuoTakaSeina(Vector paikka, double korkeus, double leveys, string kuvanNimi)
     {
-        PhysicsObject takaSeina = new PhysicsObject(koko, koko);
+        PhysicsObject takaSeina = new PhysicsObject(KOKO, KOKO);
         takaSeina.Position = paikka;
         takaSeina.Color = Color.Blue;
         takaSeina.MakeStatic();
@@ -291,7 +295,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// <param name="tunniste">Viholliselle vai tykille</param>
     private void LuoSpawni(Vector paikka, double korkeus, double leveys, string kuvanNimi, char tunniste)
     {
-        PhysicsObject spawn = new PhysicsObject(koko, koko);
+        PhysicsObject spawn = new PhysicsObject(KOKO, KOKO);
         spawn.IgnoresCollisionResponse = true;
         spawn.IgnoresGravity = true;
         spawn.Position = paikka;
@@ -376,7 +380,7 @@ public class Harjoitustyo : PhysicsGame
     /// </summary>
     private void LuoVihu()
     {
-        Vihollinen vihu = new Vihollinen(koko, koko);
+        Vihollinen vihu = new Vihollinen(KOKO, KOKO);
         vihu.Color = Color.BloodRed;
         vihu.Shape = Shape.Circle;
         vihu.Mass = 1000;