diff --git a/suunnitelma/suunnitelma.md b/suunnitelma/suunnitelma.md
index 8cb054a1cece4479cfffc53b3ef6396dacec580c..c4472f47f4c7e54685f3602a8cccfc71e8818e00 100644
--- a/suunnitelma/suunnitelma.md
+++ b/suunnitelma/suunnitelma.md
@@ -1,51 +1,50 @@
 # Harjoitustyön suunnitelma
 
-(Täydennä oman pelisi tiedot tähän tiedostoon muokkaamalla 
-tiedostoa tekstieditorissa. Käytä [Markdown-syntaksia](https://about.gitlab.com/handbook/markdown-guide/).
-Poista sitten *kaikki* suluilla merkityt ohjetekstit.)
-
 ## Tietoja 
 
-Tekijä: (Etunimi Sukunimi)
+Tekijä: Tomi Rajahalme
 
-Työ git-varaston osoite: <https://gitlab.jyu.fi/anlakane/ohj1ht> (*Korvaa* tämä osoite oman git-varastosi osoitteella)
+Työ git-varaston osoite: <https://gitlab.jyu.fi/rajatota/ohj1ht>
 
-Pelin nimi: (Nimi)
+Pelin nimi: Cat Rescue
 
-Pelialusta: Windows/macOS/Linux (Valitse alusta)
+Pelialusta: Windows
 
-Pelaajien lukumäärä: 1/2/3/4 (Valitse pelaajien lukumäärä)
+Pelaajien lukumäärä: 1
 
 ## Pelin tarina
 
-(Pelin tarina.)
+Mittensin ystävät on lukittu rankkurien toimesta. (Kissan nimi) on pelastettava ystävänsä livahtamalla eläinsuojaan ja vapauttamalla heidät. Tarha on valitettavasti tiukasti vatioitu.
 
 ## Pelin idea ja tavoitteet
 
-(Pelin idea ja tavoitteet.)
+Kyseessä on ylhäältä alas -peli. Pelikentässä on monta huonetta, joissa vartijat liikkuvat. Pelaaja yrittää navigoida kenttää jäämättä kiinni. Kentällä on avain ja häkkejä, joihin on lukittu kissoja.
+
+Pelaaja voittaa vapauttamalla kaikki kissat. Häviäminen tapahtuu, jos vartijat saavat pelaajan kiinni.
 
 ## Hahmotelma pelistä
 
 (Kun olet lisännyt suunnitelmakuvan tähän hakemistoon, linkitä se tähän alle. Alla on esimerkkikuvan linkitys.)
 
-![Esimerkkikuva](esimerkkikuva.png "Esimerkkikuva")
+![Mallikartta](mallikartta.png "Mallikartta")
+![Kissakuva](kissa.png "Kissa kuva")
 
 ## Toteutuksen suunnitelma
 
 Helmikuu
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Ensimmäinen kartta tehtynä
+- Pelaajahahmo tehtynä
+- Kissa pystyy liikkumaan
 
 Maaliskuu
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Vartijan tekoäly ja pelaajan kiinni jääminen
+- Pelastettavien kissojen tekoäly
+- Avainten toiminta ja häkkien avaamien
 
 Jos aikaa jää
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Aikarajan luominen
+- Lisää kenttiä
+- Erilaiset vartijat