diff --git a/Hiko/Hiko/Hiko.cs b/Hiko/Hiko/Hiko.cs index 36a827e2807c9763b4e56ce8146b2cec8071221b..97079062aba123a09ff0939674d762620e9ceeaa 100644 --- a/Hiko/Hiko/Hiko.cs +++ b/Hiko/Hiko/Hiko.cs @@ -32,14 +32,14 @@ namespace Hiko /// </summary> public class Hiko : PhysicsGame { - PhysicsObject pelaaja; //varsinainen kontrolloitava pelaaja - GameObject tahtain; //tähtäin jota käyttäjä voi kontrolloida - Image taustakuva = LoadImage("Testitaustakuva"); //taustakuva peliin - IntMeter pistelaskuri; //piste laskuri jota käytetään käyttäjän tehokkuuden laskemiseen - Label aikanaytto; //tällä saadaan aika käytettävään muotoon - int jaljellaOlevatVihut; //vihujen lkm kentässä, pelaaja voittaa pelin kun niitä on nolla + private PhysicsObject pelaaja; //varsinainen kontrolloitava pelaaja + private GameObject tahtain; //tähtäin jota käyttäjä voi kontrolloida + private Image taustakuva = LoadImage("Testitaustakuva"); + private IntMeter pistelaskuri; //piste laskuri jota käytetään käyttäjän tehokkuuden laskemiseen + private Label aikanaytto; //tällä saadaan aika käytettävään muotoon + private int jaljellaOlevatVihut; //vihujen lkm kentässä, pelaaja voittaa pelin kun niitä on nolla private ScoreList topLista = new ScoreList(10, false, 0); - bool tarkistin = true; + private bool tarkistin = true; /// <summary>