diff --git a/Hiko/Hiko/Hiko.cs b/Hiko/Hiko/Hiko.cs
index 36a827e2807c9763b4e56ce8146b2cec8071221b..97079062aba123a09ff0939674d762620e9ceeaa 100644
--- a/Hiko/Hiko/Hiko.cs
+++ b/Hiko/Hiko/Hiko.cs
@@ -32,14 +32,14 @@ namespace Hiko
     /// </summary>
     public class Hiko : PhysicsGame
     {
-        PhysicsObject pelaaja; //varsinainen kontrolloitava pelaaja
-        GameObject tahtain; //tähtäin jota käyttäjä voi kontrolloida
-        Image taustakuva = LoadImage("Testitaustakuva"); //taustakuva peliin
-        IntMeter pistelaskuri; //piste laskuri jota käytetään käyttäjän tehokkuuden laskemiseen
-        Label aikanaytto; //tällä saadaan aika käytettävään muotoon
-        int jaljellaOlevatVihut; //vihujen lkm kentässä, pelaaja voittaa pelin kun niitä on nolla
+        private PhysicsObject pelaaja; //varsinainen kontrolloitava pelaaja
+        private GameObject tahtain; //tähtäin jota käyttäjä voi kontrolloida
+        private Image taustakuva = LoadImage("Testitaustakuva");
+        private IntMeter pistelaskuri; //piste laskuri jota käytetään käyttäjän tehokkuuden laskemiseen
+        private Label aikanaytto; //tällä saadaan aika käytettävään muotoon
+        private int jaljellaOlevatVihut; //vihujen lkm kentässä, pelaaja voittaa pelin kun niitä on nolla
         private ScoreList topLista = new ScoreList(10, false, 0); 
-        bool tarkistin = true;
+        private bool tarkistin = true;
 
 
         /// <summary>