diff --git a/Hiko/Hiko/Hiko.cs b/Hiko/Hiko/Hiko.cs
index 2b450ec7df5208008910e9e072494a9d4c619e6d..9fad69aaf14ec25519d0098c6d28a36444b00e10 100644
--- a/Hiko/Hiko/Hiko.cs
+++ b/Hiko/Hiko/Hiko.cs
@@ -14,20 +14,51 @@ namespace Hiko
         PhysicsObject pelaaja;
         GameObject tahtain;
         Image taustakuva = LoadImage("Testitaustakuva");
+
+        private static readonly String[] lines =
+        {
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "                        ",
+                  "        X X             ",
+                  "        X  X  X         ",
+                  "        X  X  X         ",
+                  "        X  X  X         ",
+                  "        X  X  X         ",
+                  "        X  X  X         ",
+                  };
+        private static readonly int tileWidth = 800 / lines[0].Length;
+        private static readonly int tileHeight = 480 / lines.Length;
         public override void Begin()
         {
             // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
 
             Level.CreateBorders();
             Camera.ZoomToLevel();
+
+            TileMap tiles = TileMap.FromStringArray(lines);
+
             Level.Background.Image = taustakuva;
             LuoPelaaja();
             Gravity = new Vector(0.0, -981.0);
             LuoOhjaimet();
             LuoTahtain();
-            LuoMaavihu();
-            PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
-            Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
+            tiles.SetTileMethod('X',LuoMaavihu);
+            tiles.Execute(tileWidth, tileHeight);
         }
         PhysicsObject LuoPelaaja()
         {
@@ -40,14 +71,14 @@ namespace Hiko
             Add(pelaaja);
             return pelaaja;
         }
-        PhysicsObject LuoMaavihu()
+        void LuoMaavihu(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
         {
-            PhysicsObject maavihu = new PhysicsObject(50, 50);
+            PhysicsObject maavihu = new PhysicsObject(leveys, korkeus);
             maavihu.Shape = Shape.Circle;
             maavihu.Color = Color.Blue;
+            maavihu.Position = paikka;
             maavihu.Image = LoadImage("örkki");
             Add(maavihu);
-            return maavihu;
         }
         GameObject LuoTahtain()
         {
@@ -63,6 +94,8 @@ namespace Hiko
             Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
             Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
 
+            Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
+
             Mouse.IsCursorVisible = true;
             Mouse.ListenMovement(0.1, KuunteleLiiketta, null);