diff --git a/Surffipeli/Surffipeli.cs b/Surffipeli/Surffipeli.cs
index df01286405da1290f71e44d93afb3e39b4872fd1..4be0a7899cda9d7205b1d24fbc8968790a7ef1be 100644
--- a/Surffipeli/Surffipeli.cs
+++ b/Surffipeli/Surffipeli.cs
@@ -1,19 +1,26 @@
 using Jypeli;
 using Jypeli.Assets;
 using Jypeli.Controls;
+using Jypeli.Effects;
 using Jypeli.Widgets;
 using System;
 using System.Collections.Generic;
+using System.Diagnostics.Metrics;
 using System.Text;
 
+
 namespace Surffipeli
 {
+   
+
     /// @author Nilla Magga
     /// @version 31.05.2024
     /// <summary>
     /// Surffipeli jossa tarkotuksena kerätä mahdollisimmaan paljon aaltoja 
     /// ja varoa seiniä sekä kiviä
     /// </summary>
+    /// 
+
     public class Surffipeli : PhysicsGame
     {
         private const double NOPEUS = 10000;
@@ -22,11 +29,14 @@ namespace Surffipeli
 
         private PlatformCharacter pelaaja1;
 
+      
         private Image pelaajanKuva = LoadImage("surffilauta.png");
         private Image aaltoKuva = LoadImage("aalto.png");
         private Image kiviKuva = LoadImage("kivi.png");
         private Image pelaajanKuolemakuva = LoadImage("surffilautaKatki.png");
-                
+
+        private char[] merkitys = { '#','k','*','N' };
+
         private SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali.wav");
         private SoundEffect tormaysAani = LoadSoundEffect("maali.wav");
 
@@ -37,12 +47,14 @@ namespace Surffipeli
         public IntMeter pisteLaskuri;
         public Timer aikalaskuri;
 
+    
         public override void Begin()
         {
+
             ClearAll();
             SetWindowSize(1280, 720);
             Gravity = new Vector(0, -100);
-
+            
             LuoKentta();
             LisaaNappaimet();
 
@@ -68,11 +80,15 @@ namespace Surffipeli
        {
            pelaaja1.Push(new Vector(NOPEUS, 0.0));            
        }
+     
+ 
+
         /// <summary>
         /// Luodaan pistelaskuri aalloista saatuja pisteitä varten
         /// Asetataan se oikeaan yläkulmaan ja tehdään sille palkki joka muuttuu pisteiden mukaisesti punaiseksi
         /// Asetetaan pelille maksimipistemäärä
         /// </summary>
+        /// 
         private void LuoPistelaskuri()
         {
             pisteLaskuri = new IntMeter(0);
@@ -100,6 +116,7 @@ namespace Surffipeli
             pistePalkki.BorderColor = Color.Red;
             Add(pistePalkki);
 
+
             /// <summary>
             /// Lisää tekstin "VOITTO" ja pysäyttää pelin kun pelaaja saavuttaa maksimipistemäärän
             /// </summary>
@@ -141,9 +158,8 @@ namespace Surffipeli
             aika.X = Screen.Left + 200;
             aika.TextColor = Color.White;
             Add(aika);
-
-
         }
+
         /// <summary>
         /// Aikalaskuri, jolla peli saadaan käynnistymään 5s päästä uudestaan voiton jälkeen
         /// </summary>
@@ -168,6 +184,7 @@ namespace Surffipeli
             Add(voittoAika);
 
         }
+
         /// <summary>
         /// Aikalaskuri, jolla peli saadaan käynnistymään 5s päästä uudestaan häviön jälkeen
         /// </summary>
@@ -198,16 +215,18 @@ namespace Surffipeli
             ResetLayers();
             Begin();            
         }
+
         /// <summary>
         /// Kentän luonti peliä varten
         /// </summary>
         private void LuoKentta()
         {
             TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta1.txt");
-            kentta.SetTileMethod('#', LisaaSeina);
-            kentta.SetTileMethod('k', LisaaKivi);
-            kentta.SetTileMethod('*', LisaaAalto);
-            kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja);
+
+            kentta.SetTileMethod(merkitys[0], LisaaSeina);
+            kentta.SetTileMethod(merkitys[1], LisaaKivi);
+            kentta.SetTileMethod(merkitys[2], LisaaAalto);
+            kentta.SetTileMethod(merkitys[3], LisaaPelaaja);
             kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO);
             
             Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue);
@@ -217,6 +236,7 @@ namespace Surffipeli
             PhysicsObject oikeaReuna = Level.CreateRightBorder();
             oikeaReuna.Tag = "maali";
         }
+
         /// <summary>
         /// Luodaan pelille seinät
         /// </summary>
@@ -231,6 +251,7 @@ namespace Surffipeli
             seina.Tag = "seina";
             Add(seina);
         }
+
         /// <summary>
         /// Luodaan kenttään kiviä, joita pelaajan pitää väistää
         /// </summary>
@@ -243,8 +264,10 @@ namespace Surffipeli
             kivi.Position = paikka;
             kivi.Image = kiviKuva;
             kivi.Tag = "kivi";
-            Add(kivi);
+            Add(kivi);            
         }
+
+
         /// <summary>
         /// Luodaan kenttään aaltoja, joita pelaajan tarkoitus kerätä
         /// </summary>
@@ -260,6 +283,7 @@ namespace Surffipeli
             aalto.Tag = "aalto";
             Add(aalto);
         }
+
         /// <summary>
         /// Luodaan pelaaja ja määritetään sen törmäyskäsittelijät
         /// </summary>
@@ -278,6 +302,7 @@ namespace Surffipeli
             AddCollisionHandler(pelaaja1, "maali", Maali);
             Add(pelaaja1);
         }
+
         /// <summary>
         /// Luodaan päätyseinästä objekti, jonka saavuttamalla kenttä päästään läpi 
         /// </summary>
@@ -294,6 +319,7 @@ namespace Surffipeli
             liikutusajastin.Stop();
 
         }
+
         /// <summary>
         /// Lisätään näppäimet millä peliä hallitaan
         /// </summary>
@@ -315,6 +341,7 @@ namespace Surffipeli
         {
             hahmo.ForceJump(nopeus);
         }
+
         /// <summary>
         /// Lisätään teksti "keräsit aallon" ja annetaan pistelaskuriin yksi lisäpiste
         /// </summary>
@@ -327,6 +354,7 @@ namespace Surffipeli
             aalto.Destroy();
             pisteLaskuri.Value += 1;
         }
+
         /// <summary>
         /// Peli loppuu kun kiveen osutaan. Määritetään pelaajalle uusi kuva
         /// </summary>
@@ -350,6 +378,7 @@ namespace Surffipeli
                 Gravity = Vector.Zero;
             }
         }
+
         /// <summary>
         /// Lisätään teksti "Varo seiniä" kun pelaaja osuu ylä- tai alaseinään.
         /// </summary>
@@ -361,10 +390,12 @@ namespace Surffipeli
             {
                 MessageDisplay.Add("Varo seiniä!");
                 pisteLaskuri.Value -= 1;
-            }
-           
+
+            }          
             
         }
+
+
     }
 
 }