diff --git a/Financial_Freedom/Financial_Freedom/Financial_Freedom.cs b/Financial_Freedom/Financial_Freedom/Financial_Freedom.cs
index d62b43f8b077864b7e3a66ce458cbd30865f280f..7ab923c231c8122a891ac51e96d750806b552c39 100644
--- a/Financial_Freedom/Financial_Freedom/Financial_Freedom.cs
+++ b/Financial_Freedom/Financial_Freedom/Financial_Freedom.cs
@@ -144,6 +144,9 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
     private List<Card> pakka = new List<Card>();  // Tehdään pakasta luokan kenttä
     private List<Card> pelaajanKortit = new List<Card>(); // Pelaajan kortit kentäksi
     private List<Card> jakajanKortit; // Jakajan kortit kentäksi
+    private PushButton staybutton;
+    private PushButton hitbutton;
+    private PushButton ddbutton;
     
     private List<string> clickLog = new List<string>(); //ruletin panostuksen clikkailulogi
     private GameObject doneButton = null;
@@ -183,20 +186,23 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
 {
     var rulettitaskut = new List<RouletteBet>();
     
-    int[] pockets = new int[] { 
+    int[] pockets = 
+    { 
         6, 27, 13, 36, 11, 30, 8, 23, 10, 5, 00, 24, 16, 33, 1, 20, 14, 31, 9, 22,
         18, 29, 7, 28, 12, 35, 3, 26, 0, 32, 15, 19, 4, 21, 2, 25, 17, 34 
     };
 
     // Värit: Vihreät 0 ja 00, muut ovat virallisesti määrättyjä.
     // Muut värit on asetettu siten, että annettu järjestys vastaa virallista ruletin väriä.
-    string[] colors = new string[] {
+    string[] colors =
+    {
         "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Vihreä",    
         "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Vihreä",    
         "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen", "Musta", "Punainen"
     };
 
-    double[] anglet = new double[] {
+    double[] anglet = 
+    {
         349.19, 343.59, 335.44, 328.59, 315.09, 305.46, 295.42, 286.78, 280.64, 273.02, 263.29,      
         252.19, 236.73, 226.1, 211.09, 199.93, 188.91, 180.07, 173.39, 167.78, 154.57, 144.36, 133.26, 128.32, 120.23, 109.88, 99.42, 89.6, 84.32,
         78.91, 67.66, 57.39, 43.43, 33.12, 27.18, 20.23, 10.44, 0.0
@@ -692,6 +698,7 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             };
             Add(uusi);
             peliKesken -= 1;
+            Loppunapit();
             Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () => await BlackJack(), "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
             Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () => await EnsimmäinenBJ(), "uus kiesi");
             TakaisinPV();
@@ -729,6 +736,7 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             };
             Add(uusi);
             peliKesken -= 1;
+            Loppunapit();
             Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () => await BlackJack(), "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
             Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () => await EnsimmäinenBJ(), "uus kiesi");
             TakaisinPV();
@@ -767,6 +775,10 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
                 //Keyboard.Listen(Key.H, ButtonState.Pressed, DoubleDown, "Ottaa vielä yhden kortin ja tuplaa panoksen");
             //}
             
+            bool dd = false;
+            int nappiwidth = 280;
+            int nappiheight = 100;
+            
             if(pistelaskuri>= panos) //DoubleDown mahdollisuus
             {
                 bjVaihtoehdot = new Label("Haluatko  ottaa vielä kortin (h), tuplata panoksen ja ottaa viimeisen kortin (d) vai pysyä tässä (s)?")
@@ -776,8 +788,9 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
                 };
                 Add(bjVaihtoehdot);
                 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, async () => await DoubleDown(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab), "Ottaa vielä yhden kortin ja tuplaa panoksen");
+                dd = true;
             }
-
+            
             else
             { 
                 bjVaihtoehdot = new Label("Haluatko  ottaa vielä kortin (h) vai pysyä tässä (s)?")
@@ -788,10 +801,10 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
                 Add(bjVaihtoehdot);
             }
             
+            AddHitStayDDButtons(dd);
             
             Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, async () => await PysyTassa(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab), "Pysyy tässä");
             Keyboard.Listen(Key.H, ButtonState.Pressed, async () => await OtaKortti(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab), "Ottaa vielä kortin");
-            
         }
     }
     
@@ -800,9 +813,14 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
         ClearControls();
         Remove(bjV);
         Remove(sum);
+        Remove(ddbutton);
+        Remove(staybutton);
+        Remove(hitbutton);
         TakaisinPV();
         aCountP = 0;
         aCountD = 0;
+
+        bool dd = false;
         
         int korttiLeveys = 150; // Oletetaan, että kortin leveys on 100 yksikköä
         int xOffset = 50; // Etäisyys korttien välillä
@@ -887,12 +905,16 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
 
         else if (pelaajanSumma < 21 && pistelaskuri >= panos)
         {
+            dd = true;
             Label bjVaihtoehdot2 = new Label("Haluatko  ottaa vielä kortin (h), tuplata panoksen ja ottaa viimeisen kortin (d) vai pysyä tässä (s)?")
                 {
                     Color = Color.White,
                     Position = new Vector(0, -75), // Asetetaan sijainti
                 };
             Add(bjVaihtoehdot2);
+
+            AddHitStayDDButtons(dd);
+            
             Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, async () => await PysyTassa(bjVaihtoehdot2, pelaajanSummalab), "Pysyy tässä");
             Keyboard.Listen(Key.H, ButtonState.Pressed, async () => await OtaKortti(bjVaihtoehdot2, pelaajanSummalab), "Ottaa vielä kortin");
             Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, async () => await DoubleDown(bjVaihtoehdot2, pelaajanSummalab), "Ottaa vielä yhden kortin ja tuplaa panoksen");
@@ -906,6 +928,9 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
                 Position = new Vector(0, -75), // Asetetaan sijainti
             };
             Add(bjVaihtoehdot3);
+            
+            AddHitStayDDButtons(dd);
+            
             Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Pressed, async () => await PysyTassa(bjVaihtoehdot3, pelaajanSummalab), "Pysyy tässä");
             Keyboard.Listen(Key.H, ButtonState.Pressed, async () => await OtaKortti(bjVaihtoehdot3, pelaajanSummalab), "Ottaa vielä kortin");
         }
@@ -920,6 +945,7 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             };
             Add(Bust);
             peliKesken -= 1;
+            Loppunapit();
             Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () => await BlackJack(), "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
             Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () => await EnsimmäinenBJ(), "uus kiesi");
             TakaisinPV();
@@ -932,6 +958,9 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
     {
         Remove(bjV);
         Remove(sum);
+        Remove(ddbutton);
+        Remove(staybutton);
+        Remove(hitbutton);
         ClearControls();
         TakaisinPV();
         Console.WriteLine("panos "+panos);
@@ -1023,6 +1052,7 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             };
             Add(Bust);
             peliKesken -= 1;
+            Loppunapit();
             Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () => await BlackJack(), "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
             Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () => await EnsimmäinenBJ(), "uus kiesi");
             TakaisinPV();
@@ -1035,6 +1065,9 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
     {
         Remove(bjV);
         Remove(sum);
+        Remove(ddbutton);
+        Remove(staybutton);
+        Remove(hitbutton);
         ClearControls();
         TakaisinPV();
         
@@ -1090,9 +1123,42 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
     }
 
 
+    public void AddHitStayDDButtons(bool dd)
+    {
+        int nappiwidth = 350;
+        int nappiheight = 100;
+        
+        staybutton = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Stay / Pysy Tässä");
+        staybutton.Position = new Vector(Screen.Left+200, Screen.Height / 6); // vasen
+        staybutton.Size = new Vector(350, 100);
+        staybutton.TextScale = new Vector(2,2);
+        staybutton.Clicked += delegate { _ = PysyTassa(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab); Remove(staybutton);};;
+        Add(staybutton);
+            
+        hitbutton = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Hit / Ota kortti");
+        hitbutton.Position = new Vector(Screen.Right-200, Screen.Height / 6); // Oikealle, 
+        hitbutton.Size = new Vector(350, 100);
+        hitbutton.TextScale = new Vector(2,2);
+        hitbutton.Clicked += delegate { _ = OtaKortti(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab); Remove(hitbutton);};;
+        Add(hitbutton);
+
+        if (dd)
+        {
+            ddbutton = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Double down / Tuplaa panos");
+            ddbutton.Position = new Vector(Screen.Right-325, -Screen.Height / 6); // Oikealle alas
+            ddbutton.Size = new Vector(600, 100);
+            ddbutton.TextScale = new Vector(2,2);
+            ddbutton.Clicked += delegate { _ = DoubleDown(bjVaihtoehdot, pelaajanSummalab); };;
+            Add(ddbutton);
+        }
+    }
+
     public async Task DealerFinish(Label sum) // lopettaa pelin jakajan vuoroon
     {
         Remove(sum);
+        Remove(ddbutton);
+        Remove(staybutton);
+        Remove(hitbutton);
         Card kortti;
         Image kortinKuva;
         int korttiLeveys = 150; // Oletetaan, että kortin leveys on 100 yksikköä
@@ -1280,10 +1346,38 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
         };
         Add(uusi);
         peliKesken -= 1;
+        Loppunapit();
         Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () => await BlackJack(), "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
         Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () => await EnsimmäinenBJ(), "uus kiesi");
         TakaisinPV();
     }
+
+    public void Loppunapit()
+    {
+        int nappiwidth = 350;
+        int nappiheight = 100;
+        
+        staybutton = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Päävalikko");
+        staybutton.Position = new Vector(Screen.Left+200, -Screen.Height / 6); // vasen
+        staybutton.Size = new Vector(350, 100);
+        staybutton.TextScale = new Vector(2,2);
+        staybutton.Clicked += delegate { _ = peliKesken = 0; ClearControls(); ClearGameObjects(); PelinValinta();};
+        Add(staybutton);
+            
+        hitbutton = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Vaihda panosta");
+        hitbutton.Position = new Vector(Screen.Right-200, Screen.Height / 6); // Oikealle, 
+        hitbutton.Size = new Vector(350, 100);
+        hitbutton.TextScale = new Vector(2,2);
+        hitbutton.Clicked += delegate { _ = BlackJack();};
+        Add(hitbutton);
+        
+        ddbutton = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Uusi kierros samalla panoksella");
+        ddbutton.Position = new Vector(Screen.Right-350, -Screen.Height / 6); // Oikealle alas
+        ddbutton.Size = new Vector(650, 100);
+        ddbutton.TextScale = new Vector(2,2);
+        ddbutton.Clicked += delegate { _ = EnsimmäinenBJ();};
+        Add(ddbutton);
+    }
     
     // Luo korttipakka
     public List<Card> LuoPakka() // luo korttipakan no shit sherlock
@@ -2382,6 +2476,27 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             TextScale = new Vector(2, 2)
         };
         Add(veikkausLabel);
+        
+        double nappiwidth = 280;
+        double nappiheight = 100;
+
+        PushButton kruuna = new PushButton(0,0,"");
+        PushButton klaava = new PushButton(0,0,"");
+        
+        kruuna = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Kruuna");
+        kruuna.Position = new Vector(Screen.Left+200, 0); // Oikealle
+        kruuna.Size = new Vector(280, 100);
+        kruuna.TextScale = new Vector(2,2);
+        kruuna.Clicked += delegate {Remove(veikkausLabel); Remove(kerroin); Remove(potti); HeitaKolikko(true, kruuna, klaava);};;
+        Add(kruuna);
+
+        klaava = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Klaava");
+        klaava.Position = new Vector(Screen.Right-200, 0); // Oikealle, alemmaksi
+        klaava.Size = new Vector(280, 100);
+        klaava.TextScale = new Vector(2,2);
+        klaava.Clicked += delegate {Remove(veikkausLabel); Remove(kerroin); Remove(potti); HeitaKolikko(false, kruuna, klaava);};
+        Add(klaava);
+        
         await Task.Delay(100);
         // Kuunnellaan näppäimistösyötteet, jolloin pelaaja voi valita kruunan ('K') tai klaavan ('C')
         Keyboard.Listen(Key.K, ButtonState.Pressed, () =>
@@ -2389,20 +2504,22 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             Remove(veikkausLabel);
             Remove(kerroin);
             Remove(potti);
-            HeitaKolikko(true);
+            HeitaKolikko(true, kruuna, klaava);
         }, "Veikkaa kruuna");
         Keyboard.Listen(Key.C, ButtonState.Pressed, () =>
         { 
             Remove(veikkausLabel);
             Remove(kerroin);
             Remove(potti);
-            HeitaKolikko(false);
+            HeitaKolikko(false, kruuna, klaava);
         }, "Veikkaa klaava");
     }
     
-    private async Task HeitaKolikko(bool veikkausKruuna)
+    private async Task HeitaKolikko(bool veikkausKruuna, PushButton kruuna, PushButton klaava)
     {
         ClearControls();
+        Remove(kruuna);
+        Remove(klaava);
         Random rand = new Random();
         bool kolikkoKruuna = rand.Next(2) == 0;  // Kruuna (true) vai Klaava (false)
         Console.WriteLine("kolikko kruuna "+kolikkoKruuna);
@@ -2442,6 +2559,31 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
                 TextScale = new Vector(1,1)
             };
             Add(uusi);
+            
+            double nappiwidth = 280;
+            double nappiheight = 100;
+            
+            PushButton paavalikko = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Päävalikko");
+            paavalikko.Position = new Vector(Screen.Left+200, -Screen.Height / 6); // vasen
+            paavalikko.Size = new Vector(350, 100);
+            paavalikko.TextScale = new Vector(2,2);
+            paavalikko.Clicked += delegate { _ = peliKesken = 0; ClearControls(); ClearGameObjects(); PelinValinta();};
+            Add(paavalikko);
+            
+            PushButton vaihdabet = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Vaihda panosta");
+            vaihdabet.Position = new Vector(Screen.Right-200, Screen.Height / 6); // Oikealle, 
+            vaihdabet.Size = new Vector(350, 100);
+            vaihdabet.TextScale = new Vector(2,2);
+            vaihdabet.Clicked += delegate { _ = Coinflip();};
+            Add(vaihdabet);
+        
+            PushButton samabet = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Uusi kierros samalla panoksella");
+            samabet.Position = new Vector(Screen.Right-350, -Screen.Height / 6); // Oikealle alas
+            samabet.Size = new Vector(650, 100);
+            samabet.TextScale = new Vector(2,2);
+            samabet.Clicked += delegate { Remove(uusi); Remove(paavalikko); Remove(vaihdabet); Remove(samabet); EnsimmäinenFlibidi(); };
+            Add(samabet);
+            
             Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () =>
             {
                 Remove(uusi);
@@ -2535,6 +2677,30 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             TextScale = new Vector(1,1)
         };
         Add(JatkaCF);
+        
+        double nappiwidth = 280;
+        double nappiheight = 100;
+
+        PushButton jatka = new PushButton(0,0,"");
+        PushButton lopeta = new PushButton(0,0,"");
+        
+        jatka = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Jatka");
+        jatka.Position = new Vector(Screen.Left+200, 0); // Oikealle
+        jatka.Size = new Vector(280, 100);
+        jatka.TextScale = new Vector(2,2);
+        jatka.Clicked += delegate {Remove(JatkaCF); Remove(kerroin); Remove(potti); Remove(jatka); Remove(lopeta); AsetaVeikkaus(); };;
+        Add(jatka);
+
+        lopeta = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Lopeta");
+        lopeta.Position = new Vector(Screen.Right-200, 0); // Oikealle, alemmaksi
+        lopeta.Size = new Vector(280, 100);
+        lopeta.TextScale = new Vector(2,2);
+        lopeta.Clicked += delegate
+        {
+            Lopetaflip(JatkaCF, kerroin, potti, jatka, lopeta);
+        };
+        Add(lopeta);
+        
         await Task.Delay(200);
         // Kuunnellaan pelaajan syöte - jos pelaaja haluaa jatkaa, peli jatkuu
         Keyboard.Listen(Key.J, ButtonState.Pressed, () =>
@@ -2542,6 +2708,7 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
             Remove(JatkaCF);
             Remove(kerroin);
             Remove(potti);
+            Remove(jatka); Remove(lopeta);
             // Pelaaja haluaa jatkaa, joten peli etenee
             AsetaVeikkaus();  // Asetetaan uusi veikkaus
         }, "Jatka peliä (J)");
@@ -2549,36 +2716,70 @@ public class  Financial_Freedom : PhysicsGame
         // Jos pelaaja ei halua jatkaa, hän voi ottaa rahat
         Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, () =>
         {
-            ClearControls();
-            peliKesken -= 1;
-            Remove(JatkaCF);
-            Remove(kerroin);
-            Remove(potti);
-            // Pelaaja ei halua jatkaa, ottaa kerätyt rahat
-            pistelaskuri.Value += Math.Round(keratytRahatCF * yTs, 2);  // Lisää kerätyt rahat pelaajan saldolle
-            keratytRahatCF = 0;  // Nollaa kerätyt rahat
-            MessageDisplay.Add($"Peli loppui. Rahasaldo: {pistelaskuri.Value}");
-            Console.WriteLine($"Peli loppui. Rahasaldo: {pistelaskuri.Value}");
-            Label uusi = new Label("Haluatko aloittaa uuden kierroksen samalla panoksella (n), vaihtaa panosta (p) vai poistua pelistä (0)?")
-            {
-                Color = Color.White,
-                Position = new Vector(0, -275), // Asetetaan sijainti
-            };
-            Add(uusi);
-            Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () =>
-            {
-                Remove(uusi);
-                await Coinflip();
-            }, "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
-            Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () =>
-            {
-                Remove(uusi);
-                await EnsimmäinenFlibidi();
-            }, "uus kiesi");
-            TakaisinPV();  // Siirtyy takaisin pelinvalintaan
+            Lopetaflip(JatkaCF, kerroin, potti, jatka, lopeta);
         }, "Ota rahat ja lopeta (P)");
     }
-  
+    
+
+    public void Lopetaflip(Label ljatkacf, Label lkerroin, Label lpotti, PushButton ljatka, PushButton llopeta)
+    {
+        ClearControls();
+        peliKesken -= 1;
+        
+        Remove(ljatkacf);
+        Remove(lkerroin);
+        Remove(lpotti);
+        Remove(ljatka);
+        Remove(llopeta);
+        
+        // Pelaaja ei halua jatkaa, ottaa kerätyt rahat
+        pistelaskuri.Value += Math.Round(keratytRahatCF * yTs, 2);  // Lisää kerätyt rahat pelaajan saldolle
+        keratytRahatCF = 0;  // Nollaa kerätyt rahat
+        MessageDisplay.Add($"Peli loppui. Rahasaldo: {pistelaskuri.Value}");
+        Console.WriteLine($"Peli loppui. Rahasaldo: {pistelaskuri.Value}");
+        Label uusi = new Label("Haluatko aloittaa uuden kierroksen samalla panoksella (n), vaihtaa panosta (p) vai poistua pelistä (0)?")
+        {
+            Color = Color.White,
+            Position = new Vector(0, -275), // Asetetaan sijainti
+        };
+        Add(uusi);
+        
+        int nappiwidth = 350;
+        int nappiheight = 100;
+        
+        PushButton paavalikko = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Päävalikko");
+        paavalikko.Position = new Vector(Screen.Left+200, -Screen.Height / 6); // vasen
+        paavalikko.Size = new Vector(350, 100);
+        paavalikko.TextScale = new Vector(2,2);
+        paavalikko.Clicked += delegate { _ = peliKesken = 0; ClearControls(); ClearGameObjects(); PelinValinta();};
+        Add(paavalikko);
+            
+        PushButton vaihdabet = new PushButton( nappiwidth, nappiheight, "Vaihda panosta");
+        vaihdabet.Position = new Vector(Screen.Right-200, Screen.Height / 6); // Oikealle, 
+        vaihdabet.Size = new Vector(350, 100);
+        vaihdabet.TextScale = new Vector(2,2);
+        vaihdabet.Clicked += delegate { _ = Coinflip();};
+        Add(vaihdabet);
+        
+        PushButton samabet = new PushButton(nappiwidth, nappiheight, "Uusi kierros samalla panoksella");
+        samabet.Position = new Vector(Screen.Right-350, -Screen.Height / 6); // Oikealle alas
+        samabet.Size = new Vector(650, 100);
+        samabet.TextScale = new Vector(2,2);
+        samabet.Clicked += delegate { Remove(uusi); Remove(paavalikko); Remove(vaihdabet); Remove(samabet); EnsimmäinenFlibidi(); };
+        Add(samabet);
+        
+        Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, async () =>
+        {
+            Remove(uusi);
+            await Coinflip();
+        }, "uus kiesi uudella panoksella"); // MUUTA MYÖHEMMIN KOSKA UUSI KIESI LUO UUDEN PAKAN
+        Keyboard.Listen(Key.N, ButtonState.Pressed, async () =>
+        {
+            Remove(uusi);
+            await EnsimmäinenFlibidi();
+        }, "uus kiesi");
+        TakaisinPV();  // Siirtyy takaisin pelinvalintaan
+    }
     
     void AddRaha()
     {