diff --git a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
index 07b50418cf43d9e32f3ee5297f06572851c3f98d..ea15621237b674a5a00f864f5aa2c01618c1e36e 100644
--- a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
+++ b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
@@ -62,7 +62,9 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
     private bool _matoLiikkunut;
     private bool _omenaKentalla;
     
-    
+    /// <summary>
+    /// Kun peli käynnistetään ensimmäisen kerran
+    /// </summary>
     public override void Begin()
     {
         AloitaUusiPeli();
@@ -168,7 +170,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
     /// <summary>
     /// Luodaan omena johonkin satunnaiseen kohtaan kartalla, joka ei ole samassa kohtaa madon kanssa.
     /// </summary>
-    /// <returns></returns>
     private void LuoOmena()
     {
         Vector paikka = ArvoOmenaPaikka();
@@ -185,7 +186,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
     /// <summary>
     /// tehtävä on arpoa omenalle paikka, johon se luodaan. En ole vieläkään varma kuinka hyvin tämä toimii.
     /// </summary>
-    /// <returns></returns>
     private Vector ArvoOmenaPaikka()
     {
         Vector omenaPaikka;
@@ -215,7 +215,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
     /// <summary>
     /// Luo kentän reunat
     /// </summary>
-    /// <returns></returns>
     private PhysicsObject LuoSeina()
     {
         PhysicsObject seina = new PhysicsObject(Leveys, Korkeus);