diff --git a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs index 07b50418cf43d9e32f3ee5297f06572851c3f98d..ea15621237b674a5a00f864f5aa2c01618c1e36e 100644 --- a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs +++ b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs @@ -62,7 +62,9 @@ public class Matopeli : PhysicsGame private bool _matoLiikkunut; private bool _omenaKentalla; - + /// <summary> + /// Kun peli käynnistetään ensimmäisen kerran + /// </summary> public override void Begin() { AloitaUusiPeli(); @@ -168,7 +170,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame /// <summary> /// Luodaan omena johonkin satunnaiseen kohtaan kartalla, joka ei ole samassa kohtaa madon kanssa. /// </summary> - /// <returns></returns> private void LuoOmena() { Vector paikka = ArvoOmenaPaikka(); @@ -185,7 +186,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame /// <summary> /// tehtävä on arpoa omenalle paikka, johon se luodaan. En ole vieläkään varma kuinka hyvin tämä toimii. /// </summary> - /// <returns></returns> private Vector ArvoOmenaPaikka() { Vector omenaPaikka; @@ -215,7 +215,6 @@ public class Matopeli : PhysicsGame /// <summary> /// Luo kentän reunat /// </summary> - /// <returns></returns> private PhysicsObject LuoSeina() { PhysicsObject seina = new PhysicsObject(Leveys, Korkeus);