diff --git a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
index 38e6445e31ef7aaafae4e891270d5435d612fb7e..c34a5d066e23d950661db8474ef7880e158fb060 100644
--- a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
+++ b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs
@@ -102,9 +102,9 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
     /// </summary>
     private void Asetukset()
     {
-    Leveys = 40;
-    KenttaKoko = 16;
-    KentanSijainti = -300;
+    Leveys = 50;
+    KenttaKoko = 12;
+    KentanSijainti = -(KenttaKoko/2*Leveys);
     suuntaYlos = false;
     suuntaAlas = false;
     suuntaOikea = true; 
@@ -134,7 +134,7 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
         mato.Image = Matopaakuva;
         Add(mato);
         mato.Tag = "mato";
-        mato.Position = ArvoPaikka(paikka,3);
+        mato.Position = ArvoPaikka(paikka,0);
         AddCollisionHandler(mato, "omena", delegate(IPhysicsObject omena, IPhysicsObject mato) {MatoSyoOmenan();  });
         AddCollisionHandler(mato, "seina", delegate(IPhysicsObject seina, IPhysicsObject mato) {MatoKuolee();  });
         AddCollisionHandler(mato, "matokeho", delegate(IPhysicsObject matomuu, IPhysicsObject mato) {MatoKuolee();  });
@@ -247,7 +247,15 @@ public class Matopeli : PhysicsGame
         matomuu = new Objektit(Leveys-6, Leveys-6);
         matomuu.Tag = "matokeho";
         matomuu.Image = matokehokuva;
-        Vector paikka = MatoSijainti[MatoSijainti.Count -1 - MatoKeho.Count];
+        Vector paikka;
+        if (MatoSijainti.Count>2)
+        {
+            paikka = MatoSijainti[MatoSijainti.Count -1 - MatoKeho.Count];
+        }
+        else
+        {
+            paikka = new Vector(-1000,-100000);
+        }
         matomuu.Position = paikka;
         Add(matomuu);
         MatoKeho.Add(matomuu);