diff --git a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs index 38e6445e31ef7aaafae4e891270d5435d612fb7e..c34a5d066e23d950661db8474ef7880e158fb060 100644 --- a/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs +++ b/Matopeli/Matopeli/Matopeli.cs @@ -102,9 +102,9 @@ public class Matopeli : PhysicsGame /// </summary> private void Asetukset() { - Leveys = 40; - KenttaKoko = 16; - KentanSijainti = -300; + Leveys = 50; + KenttaKoko = 12; + KentanSijainti = -(KenttaKoko/2*Leveys); suuntaYlos = false; suuntaAlas = false; suuntaOikea = true; @@ -134,7 +134,7 @@ public class Matopeli : PhysicsGame mato.Image = Matopaakuva; Add(mato); mato.Tag = "mato"; - mato.Position = ArvoPaikka(paikka,3); + mato.Position = ArvoPaikka(paikka,0); AddCollisionHandler(mato, "omena", delegate(IPhysicsObject omena, IPhysicsObject mato) {MatoSyoOmenan(); }); AddCollisionHandler(mato, "seina", delegate(IPhysicsObject seina, IPhysicsObject mato) {MatoKuolee(); }); AddCollisionHandler(mato, "matokeho", delegate(IPhysicsObject matomuu, IPhysicsObject mato) {MatoKuolee(); }); @@ -247,7 +247,15 @@ public class Matopeli : PhysicsGame matomuu = new Objektit(Leveys-6, Leveys-6); matomuu.Tag = "matokeho"; matomuu.Image = matokehokuva; - Vector paikka = MatoSijainti[MatoSijainti.Count -1 - MatoKeho.Count]; + Vector paikka; + if (MatoSijainti.Count>2) + { + paikka = MatoSijainti[MatoSijainti.Count -1 - MatoKeho.Count]; + } + else + { + paikka = new Vector(-1000,-100000); + } matomuu.Position = paikka; Add(matomuu); MatoKeho.Add(matomuu);