diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/tausta.png b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/tausta.png
deleted file mode 100644
index d38ef309493c50edcd306b33b7cc874068f48aa1..0000000000000000000000000000000000000000
Binary files a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/Content/tausta.png and /dev/null differ
diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
index 29404d8369b7669d7d0cac20dadb7a0ae28bd7db..c1b67b3cb3c3b0fa3308e5b1093778bc497d11f3 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
@@ -1,11 +1,15 @@
 using System;
 using System.Collections.Generic;
 using System.ComponentModel.DataAnnotations;
+using System.Net.Sockets;
 using System.Transactions;
 using Jypeli;
 using Jypeli.Assets;
 using Jypeli.Controls;
 using Jypeli.Widgets;
+using SixLabors.ImageSharp;
+using Color = Jypeli.Color;
+using Image = Jypeli.Image;
 
 namespace SimulaattoriPeli;
 
@@ -16,31 +20,52 @@ namespace SimulaattoriPeli;
 /// </summary>
 public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
 {
-    Image taustakuva = LoadImage("tausta");
-
+    private GameObject Areena; //luo areenan alueen
+    private GameObject Hahmot; //luo hahmojen valinta alueen
+    
     public override void Begin()
     {
+        LuoLayout();
         
-        Level.Background.Image = taustakuva;
+        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
+    }
+    private void LuoLayout() //luo layoutin
+    {
+        Level.Background.Color = Color.Black; //taustamustaksi
         Level.CreateBorders(1.0, false);
-        Level.Background.Color = Color.Black;
-        Camera.ZoomToLevel();
-        IsFullScreen = true;
-        
+        Camera.ZoomToLevel(); //näyttää kokopelialueen
+        IsFullScreen = true; // kokonäytön tila
+
+        Areena = new GameObject(1000, 1000, Shape.Rectangle); //Luo areenan alueen
+        Areena.Color = Color.Gray; //areenan väri
+        Areena.Position = new Vector(25, 0); //areenan sijainti
+        Add(Areena); //lisää areenan
         
+        Hahmot = new GameObject(450, 1000, Shape.Rectangle); //Luo Hahmojen alueen
+        Hahmot.Color = Color.Pink; //Hahmojen valinta alueen väri
+        Hahmot.Position = new Vector(-725, 0); //Hahmojen alueen sijainti
+        Add(Hahmot); //lisää hahmojen alueen      
 
-        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
+        Label hahmotTeksti = new Label("Characters"); //teksti hahmojen alueelle
+        hahmotTeksti.TextColor = Color.Black; // tekstin väri
+        hahmotTeksti.Position = new Vector(Hahmot.X, Hahmot.Top - 40); // tekstin sijainti
+        Add(hahmotTeksti); // lisää tekstin
+        
+        
     }
 }
 
+
+
+
 // TO DO LISTA 
 // HAHMOJEN SUUNNITTELU, STATISTIIKKA, VÄRIMAAILMA, KOKO (GIANT JA DWARF), (KAIKKI TEKEE)
 // HAHMOJEN TEKO (KAIKKI TEKEE)
 // LAYOUT
 // TAISTELUAREENAN TAUSTA(T) (KAIKKI TEKEE)
 // LISÄTKÄÄ LISÄÄ ASIOITA MITÄ PITÄÄ TEHDÄ TÄHÄN
-//
-//
+// HAHMOJEN VALINTA ALUUEN TEKSTI ISOMMAKS JA MAHDOLLISESTI ERI FONTTI
+// HAHMOJEN VALINTA ALUEELLE PALLOT JOIHIN HAHMOJEN ETUKUVA LISÄTÄÄN
 //
 //
 //
diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
index 07c1861685e2e6277bbef34f32e7fe9db5799f23..e56da28dbe0af78a80d90f0eaf871f2f56a25606 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.csproj
@@ -16,4 +16,8 @@
       </None>
     </ItemGroup>
 
+    <ItemGroup>
+      <Folder Include="Content\" />
+    </ItemGroup>
+
 </Project>