diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
index aed1a8d45e51968b2a7930f4c7bd9b8db47f9ea8..9a1c20138138578d982882aa13995458b1252c43 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
@@ -69,20 +69,27 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
         
         PhysicsObject kissa = new PhysicsObject(20.0, 20.0);
         kissa.Shape = Shape.Circle;
-        kissa.Color = Color.Red;
+        kissa.Color = Color.White;
         Add(kissa);
-
-//Tehdään uudet satunnaisaivot, jotka liikkuvat nopeudella 200
+        
         RandomMoverBrain satunnaisaivot = new RandomMoverBrain(200);
-
-//Ominaisuuksien muokkaaminen
         satunnaisaivot.ChangeMovementSeconds = 3;
-
-//Aivot käyttöön oliolle
         kissa.Brain = satunnaisaivot;
         Vector nopeus = new Vector(100, 100);
         kissa.Hit(kissa.Mass * nopeus);
         
+        PhysicsObject archer= new PhysicsObject(20.0, 20.0);
+        archer.Shape = Shape.Circle;
+        archer.Color = Color.Black;
+        Add(archer);
+
+        FollowerBrain seuraajaaivot = new FollowerBrain(kissa);
+        satunnaisaivot.ChangeMovementSeconds = 3;
+        archer.Brain = seuraajaaivot;            //archer seuraa, kunnes target on niin lähellä, että se voi ampua, sitten se pysähtyy
+        archer.Hit(archer.Mass * nopeus);
+        seuraajaaivot.StopWhenTargetClose = true;
+
+        
         Label hahmotOtsikko = new Label("Characters"); //teksti hahmojen alueelle
         hahmotOtsikko.TextColor = Color.Black; // tekstin väri
         hahmotOtsikko.Position = new Vector(Hahmot.X, Hahmot.Top - 40); // tekstin sijainti