diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs index 1608cc086b12459adf76f8a3955903469b0a19c2..aed1a8d45e51968b2a7930f4c7bd9b8db47f9ea8 100644 --- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs +++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs @@ -55,10 +55,16 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame Hahmot.Position = new Vector(-750, 0); //Hahmojen alueen sijainti Add(Hahmot); //lisää hahmojen alueen - HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat - HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri - HahmotPaikka.Position = new Vector(-750, 300); - Add(HahmotPaikka); + for (int jakso = 0; jakso < 2; jakso++) + { + for (int rivi = 0; rivi < 4; rivi++) + { + GameObject HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat + HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri + HahmotPaikka.Position = new Vector(-850 + jakso * 200, 300 - rivi * 220); + Add(HahmotPaikka); + } + } PhysicsObject kissa = new PhysicsObject(20.0, 20.0);