diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
index 1608cc086b12459adf76f8a3955903469b0a19c2..aed1a8d45e51968b2a7930f4c7bd9b8db47f9ea8 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
@@ -55,10 +55,16 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
         Hahmot.Position = new Vector(-750, 0); //Hahmojen alueen sijainti
         Add(Hahmot); //lisää hahmojen alueen    
 
-        HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat
-        HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri
-        HahmotPaikka.Position = new Vector(-750, 300);
-        Add(HahmotPaikka);
+        for (int jakso = 0; jakso < 2; jakso++)
+        {
+            for (int rivi = 0; rivi < 4; rivi++)
+            {
+                GameObject HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat
+                HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri
+                HahmotPaikka.Position = new Vector(-850 + jakso * 200, 300 - rivi * 220);
+                Add(HahmotPaikka); 
+            }
+        }
         
         
         PhysicsObject kissa = new PhysicsObject(20.0, 20.0);