diff --git a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
index 22108e740c85ed2e5bced93f1c791a403976ddde..cb9d67fda37bf1e8960eca5741a6c6ea3717e729 100644
--- a/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
+++ b/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli/SimulaattoriPeli.cs
@@ -23,7 +23,7 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
     private GameObject Areena; //luo areenan alueen
     private GameObject Hahmot; //luo hahmojen valinta alueen
     private GameObject Ohjeet; //luo ohjeet
-    private GameObject HahmotPaikka;
+
     
     public override void Begin()
     {
@@ -55,10 +55,16 @@ public class SimulaattoriPeli : PhysicsGame
         Hahmot.Position = new Vector(-750, 0); //Hahmojen alueen sijainti
         Add(Hahmot); //lisää hahmojen alueen    
 
-        HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat
-        HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri
-        HahmotPaikka.Position = new Vector(-750, 300);
-        Add(HahmotPaikka);
+        for (int jakso = 0; jakso < 2; jakso++)
+        {
+            for (int rivi = 0; rivi < 4; rivi++)
+            {
+                GameObject HahmotPaikka = new GameObject(150, 150, Shape.Circle); //Luo hahmojen paikat
+                HahmotPaikka.Color = Color.White; //Hahmojen paikka väri
+                HahmotPaikka.Position = new Vector(-850 + jakso * 200, 300 - rivi * 220);
+                Add(HahmotPaikka); 
+            }
+        }
         
         Label hahmotOtsikko = new Label("Characters"); //teksti hahmojen alueelle
         hahmotOtsikko.TextColor = Color.Black; // tekstin väri