diff --git a/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli.cs b/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli.cs
index bb6f706a09b4324b208b936ac131cf6f3824c7a6..e962df1e4bb2061ed6b2cb2e644d80eae22b81fc 100644
--- a/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli.cs
+++ b/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli/Merirosvo-peli.cs
@@ -13,7 +13,7 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
     private const double PALLON_KOKO = 50;
     private const int PISTEEN_ARVO = 1;
     private const double KANUUNANKUULAN_TODENNARKYISYYS = 0.5;
-    private const double PALLON_LISAYS_VALE = 1.5;
+    private const double PALLON_LISAYS_VALI = 1;
     private const double PELAAJAN_KOKO = 80;
     private const double PELAAJAN_Y_SIJAINTI = 60;
     private const double PISTELASKURIN_Y_SIJAINTI = -50;
@@ -22,6 +22,10 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
     private IntMeter pisteet;
     private Timer pallojenLisaaja;
     private List<PhysicsObject> kaikkiPallot = new List<PhysicsObject>();
+    
+    private static readonly Image PelaajaKuva = LoadImage("Merirosvo.png");
+    private static readonly Image EsineKuva = LoadImage("Kolikko");
+    private static readonly Image EsteKuva = LoadImage("Kanuunankuula");
 
     /// <summary>
     /// Aloittaa pelin kutsumalla kentän luontia, ohjaimia ja pallojen lisäystä.
@@ -44,14 +48,15 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
 
         pelaaja = new PhysicsObject(PELAAJAN_KOKO, PELAAJAN_KOKO)
         {
-            Shape = Shape.Circle,
-            Color = Color.Brown,
+            Shape = Shape.Rectangle,
             X = 0,
             Y = Level.Bottom + PELAAJAN_Y_SIJAINTI,
             Restitution = 0.0,
             Tag = "pelaaja",
-            IgnoresCollisionResponse = true
         };
+        pelaaja.Image = PelaajaKuva;
+        
+            
         Add(pelaaja);
 
         PhysicsObject pohja = Level.CreateBottomBorder();
@@ -87,14 +92,8 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
     private void PysaytaLiike()
     {
         pelaaja.Velocity = Vector.Zero;
-        EstaPelaajanLiikkuminen();
-    }
-    private void EstaPelaajanLiikkuminen()
-    {
-        if (pelaaja.Left <= Level.Left)
-            pelaaja.X = Level.Left + pelaaja.Width / 2;
-        if (pelaaja.Right >= Level.Right)
-            pelaaja.X = Level.Right - pelaaja.Width / 2;
+        if (pelaaja.Left <= Level.Left) pelaaja.X = Level.Left + pelaaja.Width / 2;
+        if (pelaaja.Right >= Level.Right) pelaaja.X = Level.Right - pelaaja.Width / 2;
     }
 
     /// <summary>
@@ -122,7 +121,7 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
     {
         pallojenLisaaja = new Timer
         {
-            Interval = PALLON_LISAYS_VALE
+            Interval = PALLON_LISAYS_VALI
         };
         pallojenLisaaja.Timeout += LuoPallojaAalloittain;
         pallojenLisaaja.Start();
@@ -148,7 +147,6 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
         double x = RandomGen.NextDouble(Level.Left + 50, Level.Right - 50);
         PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(PALLON_KOKO, PALLON_KOKO)
         {
-            Shape = Shape.Circle,
             Position = new Vector(x, Level.Top),
             Velocity = new Vector(0, -PALLON_NOPEUS),
             Restitution = 0.0,
@@ -157,13 +155,13 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
 
         if (RandomGen.NextDouble(0.0, 1.0) > KANUUNANKUULAN_TODENNARKYISYYS)
         {
-            pallo.Color = Color.Yellow;
             pallo.Tag = "pistepallo";
+            pallo.Image = EsineKuva;
         }
         else
         {
-            pallo.Color = Color.Black;
             pallo.Tag = "kanuunankuula";
+            pallo.Image = EsteKuva;
         }
 
         kaikkiPallot.Add(pallo);
@@ -178,11 +176,11 @@ public class Merirosvo_peli : PhysicsGame
     /// </summary>
     private void PelaajaOsuiPalloon(PhysicsObject pallo, PhysicsObject pelaaja)
     {
-        if (pallo.Tag.ToString() == "kanuunankuula")
+        if (pallo.Tag == "kanuunankuula")
         {
             ResetoiPeli();
         }
-        else if (pallo.Tag.ToString() == "pistepallo")
+        else if (pallo.Tag == "pistepallo")
         {
             pisteet.Value += PISTEEN_ARVO;
             pallo.Destroy();