diff --git a/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Tyohakemuskasa.png b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Tyohakemuskasa.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..389ed7f984a324b3f07f3a2ba09b6b6c0ed895ac
Binary files /dev/null and b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Tyohakemuskasa.png differ
diff --git a/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Uloskaynti.png b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Uloskaynti.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..8b1f40131fde8efa45f4a9b7e5668068f80ba101
Binary files /dev/null and b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/Uloskaynti.png differ
diff --git a/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/kentta1.png b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/kentta1.png
index ac5aa10aad5aa7c4e5a10d9f722d11bf204aec1f..ff43ff741d2c384ce4102091d6112bc5ca0b3767 100644
Binary files a/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/kentta1.png and b/KelaCombat/KelaCombatTesti/Content/kentta1.png differ
diff --git a/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.cs b/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.cs
index 777029880b4edd4cfef88172320775a3ffe0a3d1..1a43332f7289ffb318d73df4bb795d55a9a715b8 100644
--- a/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.cs
+++ b/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.cs
@@ -1,188 +1,204 @@
 using System;
 using System.Collections.Generic;
-using System.Net.Mime;
-using System.Security.Cryptography;
-using FarseerPhysics.Dynamics.Joints;
 using Jypeli;
-using Jypeli.Assets;
-using Jypeli.Controls;
 using Jypeli.Widgets;
-using Silk.NET.SDL;
 using Color = Jypeli.Color;
 
 namespace KelaCombatTesti;
 
-/// @author Sakari
-/// @version 17.02.2025
+/// @author Sakari Hanki ja Salla Laine
+/// @version 28.03.2025
 /// <summary>
-/// 
+/// Pelissä tikkuhenkilö hakkaa kelabotteja pesismailalla
 /// </summary>
     public class KelaCombatTesti : PhysicsGame
     {
-        int kenttanumero = 0;
-        string[] Kentat = {"kentta1", "kentta2"};
-        Image[] HenkiloSaapastelu = LoadImages("kavely1", "kavely2");
-        Image[] PaikallaanAnimaatio = LoadImages("kavely1");
-        Image[] PutoamisAnimaatio = LoadImages("putoaminen1", "putoaminen2", "putoaminen3", "putoaminen4", "putoaminen5");
-        Image[] KelabottiKavely = LoadImages("Kelabotti", "Kelabotti2");
-        
-        SoundEffect Hyppyaani = LoadSoundEffect("Hyppyaani");
-        SoundEffect Viinapulloaani = LoadSoundEffect("Viinapulloaani");
-        SoundEffect Keladamageaani = LoadSoundEffect("Keladamageaani");
-        SoundEffect Kavelyaani = LoadSoundEffect("Kavelyaani");
-        SoundEffect Lyontiaani = LoadSoundEffect("Lyontiaani");
-        Timer Ajastin = new Timer();
+        private int _kenttanumero = 0; 
+        private string[] _kentat = {"kentta1", "kentta2"};
+       private Image[] _henkiloSaapastelu = LoadImages("kavely1", "kavely2");
+       private Image[] _paikallaanAnimaatio = LoadImages("kavely1");
+       private Image[] _putoamisAnimaatio = LoadImages("putoaminen1", "putoaminen2", "putoaminen3", "putoaminen4", "putoaminen5");
+       private Image[] _kelabottiKavely = LoadImages("Kelabotti", "Kelabotti2");
+        
+       private SoundEffect _hyppyaani = LoadSoundEffect("Hyppyaani");
+       private SoundEffect _viinapulloaani = LoadSoundEffect("Viinapulloaani");
+       private SoundEffect _keladamageaani = LoadSoundEffect("Keladamageaani");
+       private SoundEffect _kavelyaani = LoadSoundEffect("Kavelyaani");
+       private SoundEffect _lyontiaani = LoadSoundEffect("Lyontiaani");
+       private Timer _ajastin = new Timer();
 
-        PlatformCharacter pelaaja;
-        PhysicsObject Pesismaila;
-        PhysicsObject Viinapullo;
-        PhysicsObject kappale;
-        PhysicsObject kolmio;
-        PlatformCharacter Kelabotti;
-        Image TiiliseinaKuva = LoadImage("tiiliseina");
-        Image KelabottiKuva = LoadImage("Kelabotti");
-        //Image PelaajaKuva = LoadImage("Pelaaja.png");
-        Image ViinapulloKuva = LoadImage("Viinapullo.png");
-        
-        List<PhysicsObject> spawnipaikat = new List<PhysicsObject>(); // tässä listataan mahdolliset paikat, johon kelabotti voi spawnaa. Lista pitää sisällään spawnereita.
+       private PlatformCharacter _pelaaja;
+       private PhysicsObject _pesismaila;
+       private PhysicsObject _viinapullo;
+       private PhysicsObject _kappale;
+       private PhysicsObject _exit;
+       private PhysicsObject _ansa;
+       private PlatformCharacter _kelabotti;
+       
+       private Image _tiiliseinakuva = LoadImage("tiiliseina");
+       private Image _kelabottikuva = LoadImage("Kelabotti");
+       private Image _viinapullokuva = LoadImage("Viinapullo.png");
+       private Image _uloskaynti = LoadImage("Uloskaynti");
+       private Image _ansakuva = LoadImage("Tyohakemuskasa");
+        
+        private List<PhysicsObject> _spawnipaikat = new List<PhysicsObject>(); // tässä listataan mahdolliset paikat, johon kelabotti voi spawnaa. Lista pitää sisällään spawnereita.
         
         //IntMeter edustaa muuttujia, jotka voivat kasvaa tai vähentyä tietyllä tavalla 
-        IntMeter pisteet;  //pelaajan keräämät pisteet 
-        DoubleMeter pelaajanelamaLaskuri; //pelaajan elämät
-        IntMeter Kelabotinelamalaskuri; //kelabotin elämät
+        private IntMeter _pisteet;  //pelaajan keräämät pisteet 
+        private DoubleMeter _pelaajanElamaaskuri; //pelaajan elämät
         
         //Label = tekstielementti, joka näytetään pelissä 
-        Label pisteNaytto; //pisteiden näyttäminen ruudulla 
+        private Label _pisteNaytto; //pisteiden näyttäminen ruudulla 
 
         
-        
-      
         /// <summary>
-        /// Pedli alkaa tästä
+        /// Peli alkaa tästä
         /// </summary>
         public override void Begin()
         {
             LuoKentta(0);
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Vasemmalle kävely
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void LiikuVasemmalle(Vector vektori)
+        private void LiikuVasemmalle(Vector vektori)
         {
-            pelaaja.Walk(-120);
-            
+            _pelaaja.Walk(-120);
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Vasemmalle kävedllessä kuuluva ääni
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void AaniVasemmalle(Vector vektori)
+        private void AaniVasemmalle(Vector vektori)
         {
-            Kavelyaani.Play();
-            Ajastin.Interval = 0.5; // Äänen kesto
-            Ajastin.Timeout += delegate { Kavelyaani.Play(); };
-            Ajastin.Start();
+            _kavelyaani.Play();
+            _ajastin.Interval = 0.5; // Äänen kesto
+            _ajastin.Timeout += delegate { _kavelyaani.Play(); };
+            _ajastin.Start();
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Vasemmalle suuntautuvan äänen lopettaminen
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void LopetaAaniVasemmalle(Vector vektori)
+        private void LopetaAaniVasemmalle(Vector vektori)
         {
-            if (Ajastin != null) // Tarkistetaan, onko ajastin luotu
+            if (_ajastin != null) // Tarkistetaan, onko ajastin luotu
             {
-                Ajastin.Stop(); // Pysäytetään ajastin
-                Kavelyaani.Stop(); // Lopetetaan äänen toisto
+                _ajastin.Stop(); // Pysäytetään ajastin
+                _kavelyaani.Stop(); // Lopetetaan äänen toisto
             }
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Oikealle kävely
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void LiikuOikealle(Vector vektori)
+        private void LiikuOikealle(Vector vektori)
         {
-            pelaaja.Walk(120);
-            
+            _pelaaja.Walk(120);
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Ääni oikealle liikkuessa
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void AaniOikealle(Vector vektori)
+        private void AaniOikealle(Vector vektori)
         {
-            Kavelyaani.Play();
-            Ajastin.Interval = 0.5; // Äänen kesto
-            Ajastin.Timeout += delegate { Kavelyaani.Play(); };
-            Ajastin.Start();
+            _kavelyaani.Play();
+            _ajastin.Interval = 0.5; // Äänen kesto
+            _ajastin.Timeout += delegate { _kavelyaani.Play(); };
+            _ajastin.Start();
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Oikealle suuntautuvan äänen lopettaminen
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void LopetaAaniOikealle(Vector vektori)
+        private void LopetaAaniOikealle(Vector vektori)
         {
-            if (Ajastin != null) // Tarkistetaan, onko ajastin luotu
+            if (_ajastin != null) // Tarkistetaan, onko ajastin luotu
             {
-                Ajastin.Stop(); // Pysäytetään ajastin
-                Kavelyaani.Stop(); // Lopetetaan äänen toisto
+                _ajastin.Stop(); // Pysäytetään ajastin
+                _kavelyaani.Stop(); // Lopetetaan äänen toisto
             }
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Hyppääminen
         /// </summary>
         /// <param name="vektori">suuntavektori</param>
-        void Hyppaa(Vector vektori)
+        private void Hyppaa(Vector vektori)
         {
-            Hyppyaani.Play();
-            pelaaja.Jump(900.0);
+            _hyppyaani.Play();
+            _pelaaja.Jump(900.0);
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Tässä luodaan pelikenttä
         /// </summary>
-        void LuoKentta(int numero)
+        private void LuoKentta(int numero)
         {
-            if (kenttanumero == Kentat.Length)
+            if (_kenttanumero == _kentat.Length)
             {
-                Label Valmistuminen = new Label(800, 60, "Toimeentulohakemus hyväkystty.");
-                Valmistuminen.Y = 140;
-                Valmistuminen.Font = new Font(60);
-                Valmistuminen.TextColor = Color.LimeGreen;
-                Add(Valmistuminen);
+                Label valmistuminen = new Label(800, 60, "Toimeentulohakemus hyväkystty.");
+                valmistuminen.Y = 140;
+                valmistuminen.Font = new Font(60);
+                valmistuminen.TextColor = Color.LimeGreen;
+                Add(valmistuminen);
+                
             }
-        else
-        {
-            ClearAll();
+            else 
+            {
+                ClearAll();
+                for (int i = 0; i < 20; i++)
+                {
+                    GameObject koriste = TeeKoriste(Level.BoundingRect);
+                    Add(koriste);
+                }
             
-            Level.Background.CreateGradient(Color.DarkGray, Color.Blue);
-            Gravity = new Vector(0, -1100.0);
+                Level.Background.CreateGradient(Color.DarkGray, Color.Blue);
+                Gravity = new Vector(0, -1100.0);
            
-            // pelissä kentät luodaan piirtämällä pikseleitä. Pikselin väri kuvaa aina jotain tiettyä asiaa kentällä
-            // ruutu = pikseli
-            ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(Kentat[numero]);
-            
-            ruudut.SetTileMethod(Color.Lime, LuoPelaaja); //LIME pikseli on pelaaja,  0, 255, 0
-            ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); //MUSTA on tiiliseinää
-            ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoKelabottiSpawni); //PUNAISEEN voi spawnaa vihu
-            ruudut.SetTileMethod(Color.SkyBlue, LuoViinapullo); //VAALEANSNISET on pelaajaa parantavia viinapulloja 135, 206, 235
-            ruudut.SetTileMethod(Color.Wheat, LuoExit); //  245, 222, 179
+                // pelissä kentät luodaan piirtämällä pikseleitä. Pikselin väri kuvaa aina jotain tiettyä asiaa kentällä
+                // ruutu = pikseli
+                ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset(_kentat[numero]);
             
-            ruudut.Execute(80, 80);
-            Timer.CreateAndStart(5.0, LuoKelabotti);
+                ruudut.SetTileMethod(Color.Lime, LuoPelaaja); //LIME pikseli on pelaaja,  0, 255, 0
+                ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); //MUSTA on tiiliseinää
+                ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoKelabottiSpawni); //PUNAISEEN voi spawnaa vihu
+                ruudut.SetTileMethod(Color.SkyBlue, LuoViinapullo); //VAALEANSNISET on pelaajaa parantavia viinapulloja 135, 206, 235
+                ruudut.SetTileMethod(Color.Wheat, LuoExit); //  245, 222, 179
+                ruudut.SetTileMethod(Color.Lavender, LuoAnsa); // 220 208 255
             
-            LuoElamalaskuri();
-            LuoPistelaskuri();
+                ruudut.Execute(80, 80);
+                Timer.CreateAndStart(5.0, LuoKelabotti);
             
-            Camera.Follow(pelaaja);
+                LuoElamalaskuri();
+                LuoPistelaskuri();
             
+                Camera.Follow(_pelaaja);
+                LisaaOhjaimet();
+            }
+        }
+
+        
+        /// <summary>
+        /// Aliohjelmassa lisätään ohjaimet
+        /// </summary>
+        private void LisaaOhjaimet()
+        {
             Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Pressed, AaniVasemmalle, null, new Vector());
             Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Pressed, AaniOikealle, null, new Vector());
             Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, LopetaAaniVasemmalle, null, new Vector());
@@ -193,124 +209,160 @@ namespace KelaCombatTesti;
             Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, Hyppaa, null, new Vector());
             Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
             
-            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, LuoPesismaila, "", new Vector(90, 10), pelaaja);
+            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, LuoPesismaila, "", new Vector(90, 10), _pelaaja);
         }
-        }
-        
+
+
         /// <summary>
         /// aliohjelma luo tiili-palikoita, joista kenttä rakentuu
         /// </summary>
         /// <param name="paikka">palikan paikka</param>
         /// <param name="leveys">palikan korkeus</param>
         /// <param name="korkeus">palikan leveys</param>
-        void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
+        private void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
         {
             PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
             taso.Position = paikka;
             taso.CollisionIgnoreGroup = 2;
             taso.Color = Color.Gray;
-            taso.Image = TiiliseinaKuva;
+            taso.Image = _tiiliseinakuva;
             taso.Tag = "taso";
             Add(taso);
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, jossa luodaan seuraavaan kenttään vievä ovi
         /// </summary>
         /// <param name="paikka">oven paikka</param>
         /// <param name="x">oven leveys</param>
         /// <param name="y">oven korkeus</param>
-        void LuoExit(Vector paikka, double x, double y)
+        private void LuoExit(Vector paikka, double x, double y)
         {
-            PhysicsObject kolmio = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 100);
-            kolmio.Position = paikka;
-            kolmio.CollisionIgnoreGroup = 2;
-            kolmio.Color = Color.HotPink;
-            kolmio.Tag = "kolmio";
-            Add(kolmio);
+            _exit = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 150);
+            _exit.Position = paikka;
+            _exit.CollisionIgnoreGroup = 2;
+            _exit.Color = Color.HotPink;
+            _exit.Tag = "exit";
+            _exit.Image = _uloskaynti;
+            Add(_exit);
         }
         
+        
+        /// <summary>
+        /// pelaajaa vahingoittavan ansan luova aliohjelma
+        /// </summary>
+        /// <param name="paikka">ansan paikka</param>
+        /// <param name="x">ansan leveys</param>
+        /// <param name="y">ansan korkeus</param>
+        private void LuoAnsa(Vector paikka, double x, double y)
+        {
+            _ansa = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 150);
+            _ansa.CollisionIgnoreGroup = 2;
+            _ansa.Position = paikka;
+            _ansa.Image = _ansakuva;
+            _ansa.Tag = "ansa";
+            Add(_ansa);
+        }
+
+        
+        /// <summary>
+        /// Tekee kentälle koristeita
+        /// </summary>
+        /// <param name="kuuskulmio">mille alueelle koriste tehdään</param>
+        /// <returns>koriste</returns>
+        public static GameObject TeeKoriste(BoundingRectangle kuuskulmio)
+        {
+            GameObject koriste = new GameObject(400, 400, Shape.Hexagon);
+            koriste.Position = RandomGen.NextVector(kuuskulmio);
+            koriste.Color = Color.Rose;
+            return koriste;
+        }
+        
+
         /// <summary>
         /// Aliohjelma luo pelaajaa parantavan viinapllon
         /// </summary>
         /// <param name="paikka">pullon paikka</param>
         /// <param name="x">pullon leveys</param>
         /// <param name="y">pullon korkeus</param>
-        void LuoViinapullo(Vector paikka, double x, double y)
+        private void LuoViinapullo(Vector paikka, double x, double y)
         {
-            Viinapullo = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);
-            Viinapullo.Position = paikka;
-            Viinapullo.Color = Color.White;
-            Viinapullo.Tag = "Viinapullo";
-            Viinapullo.Image = ViinapulloKuva;
-            Add(Viinapullo);
+            _viinapullo = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);
+            _viinapullo.Position = paikka;
+            _viinapullo.Color = Color.White;
+            _viinapullo.Tag = "Viinapullo";
+            _viinapullo.Image = _viinapullokuva;
+            Add(_viinapullo);
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma luo "haamupalikan" jonka sijaintiin kelabotti myöhemmin luodaan
         /// </summary>
         /// <param name="paikka">palikan paikka</param>
         /// <param name="leveys">palikan leveys</param>
         /// <param name="korkeus">palikan korkeus</param>
-        void LuoKelabottiSpawni(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
+        private void LuoKelabottiSpawni(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
         {
-            PhysicsObject BottiSpawni = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
-            BottiSpawni.Position = paikka;
-            BottiSpawni.IgnoresCollisionResponse = true;
+            PhysicsObject bottispawni = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
+            bottispawni.Position = paikka;
+            bottispawni.IgnoresCollisionResponse = true;
             //BottiSpawni.CollisionIgnoreGroup = 3;
-            BottiSpawni.IsVisible = false;
-            BottiSpawni.IgnoresGravity = true;
-            Add(BottiSpawni, -1);
-            spawnipaikat.Add(BottiSpawni);
+            bottispawni.IsVisible = false;
+            bottispawni.IgnoresGravity = true;
+            Add(bottispawni, -1);
+            _spawnipaikat.Add(bottispawni);
         }
         
       
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, jossa luodaan pelaaja
         /// </summary>
+        /// <param name="paikka">pelaajan paikka</param>
         /// <param name="x">pelaajan x-koordinaatti</param>
         /// <param name="y">pelaajan y-koordinaatti</param>
         /// <returns>pelaaja</returns>
-        void LuoPelaaja(Vector paikka, double x, double y)
+        private void LuoPelaaja(Vector paikka, double x, double y)
         {
-            pelaaja = new PlatformCharacter(50.0, 100.0);
-            //pelaaja.Image = PelaajaKuva;
-            pelaaja.Mass = 1.0;
-            pelaaja.Shape = Shape.Rectangle;
-            pelaaja.Color = Color.Black;
-            pelaaja.Position = paikka;
-            pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 1;
-            pelaaja.AnimWalk = new Animation(HenkiloSaapastelu);
-            pelaaja.AnimIdle = new Animation(PaikallaanAnimaatio);
-            pelaaja.AnimWalk.FPS = 3;
-            pelaaja.AnimFall = new Animation(PutoamisAnimaatio);
-            pelaaja.AnimFall.FPS = 12;
-            pelaaja.LoopFallAnim = true;
+            _pelaaja = new PlatformCharacter(50.0, 100.0);
+            _pelaaja.Mass = 1.0;
+            _pelaaja.Shape = Shape.Rectangle;
+            _pelaaja.Color = Color.Black;
+            _pelaaja.Position = paikka;
+            _pelaaja.CollisionIgnoreGroup = 1;
+            _pelaaja.AnimWalk = new Animation(_henkiloSaapastelu);
+            _pelaaja.AnimIdle = new Animation(_paikallaanAnimaatio);
+            _pelaaja.AnimWalk.FPS = 3;
+            _pelaaja.AnimFall = new Animation(_putoamisAnimaatio);
+            _pelaaja.AnimFall.FPS = 12;
+            _pelaaja.LoopFallAnim = true;
           
             // Törmäyksen käsittelijä, mitä tapahtuu, kun pelaaja osuu kelabotiin 
             //Siis pelaajan elämien väheneminen VahnigoitaPelaajaa-aliohjelman mukaisesti 
-            AddCollisionHandler(pelaaja, "Kelabotti", VahingoitaPelaajaa);
-            AddCollisionHandler(pelaaja, "Viinapullo", ParannaPelaajaa);
-            AddCollisionHandler(pelaaja, "kappale", VahingoitaPelaajaa);
-            AddCollisionHandler(pelaaja, "kolmio", KentanVaihto);
-            //AddCollisionHandler(kappale, "taso", TuhoaKappale);
+            AddCollisionHandler(_pelaaja, "Kelabotti", VahingoitaPelaajaa);
+            AddCollisionHandler(_pelaaja, "Viinapullo", ParannaPelaajaa);
+            AddCollisionHandler(_pelaaja, "kappale", VahingoitaPelaajaa);
+            AddCollisionHandler(_pelaaja, "exit", KentanVaihto);
+            AddCollisionHandler(_pelaaja, "ansa", VahingoitaPelaajaa);
             
-            Add(pelaaja);
+            Add(_pelaaja);
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, joka luo pelaajalle elämälaskurin ja sen nimen: "Mielenterveys"
         /// </summary>
-        void LuoElamalaskuri()
+        private void LuoElamalaskuri()
         {
-            pelaajanelamaLaskuri = new DoubleMeter(100.0);
-            pelaajanelamaLaskuri.MaxValue = 100;
-            pelaajanelamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui;
+            _pelaajanElamaaskuri = new DoubleMeter(100.0);
+            _pelaajanElamaaskuri.MaxValue = 100;
+            _pelaajanElamaaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui;
 
             ProgressBar elamapalkki = new ProgressBar(150, 18);
             elamapalkki.X = Screen.Left + 110;
             elamapalkki.Y = Screen.Bottom + 50;
-            elamapalkki.BindTo(pelaajanelamaLaskuri);
+            elamapalkki.BindTo(_pelaajanElamaaskuri);
             elamapalkki.Color = Color.Red;
             elamapalkki.BarColor = Color.Green;
             elamapalkki.BorderColor = Color.Black;
@@ -322,19 +374,18 @@ namespace KelaCombatTesti;
             Add(elamapalkki);
         }
         
-
-       
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, joka käsittelee pelaajan kuoleman ja ilmoittaa pelin loppumisen
         /// </summary>
-        void ElamaLoppui()
+        private void ElamaLoppui()
         {
-            Label Kuolema = new Label(800, 60, "Toimeentulohakemus hylätty.");
-            Kuolema.Y = 140;
-            Kuolema.Font = new Font(60);
-            Kuolema.TextColor = Color.Red;
+            Label kuolema = new Label(800, 60, "Toimeentulohakemus hylätty.");
+            kuolema.Y = 140;
+            kuolema.Font = new Font(60);
+            kuolema.TextColor = Color.Red;
             //Kuolema.Color = Color.Black;
-            Add(Kuolema);
+            Add(kuolema);
         }
         
 
@@ -343,121 +394,115 @@ namespace KelaCombatTesti;
         /// </summary>
         /// <param name="koko">Pesismailan koko</param>
         /// <param name="pelaaja">kohde, johon Pesismaila liitetään</param>
-        void LuoPesismaila(Vector koko, PlatformCharacter pelaaja)
+        private void LuoPesismaila(Vector koko, PlatformCharacter pelaaja)
         {
-            PhysicsObject Pesismaila = new PhysicsObject(koko.X, koko.Y);
-            Pesismaila.Position = pelaaja.Position + new Vector(80*pelaaja.FacingDirection.GetVector().X, 10);
-            Pesismaila.CollisionIgnoreGroup = 1;
-            Pesismaila.Mass = 1;
-            Pesismaila.Tag = "Pesismaila";
-            Add(Pesismaila);
-            Pesismaila.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(0.075);
-            Sound Lyontiaani2 = Lyontiaani.CreateSound();
-            Lyontiaani2.Volume = 1;
-            Lyontiaani2.Play();
-            Pesismaila.IgnoresGravity = true;
+            _pesismaila = new PhysicsObject(koko.X, koko.Y);
+            _pesismaila.Position = pelaaja.Position + new Vector(80*pelaaja.FacingDirection.GetVector().X, 10);
+            _pesismaila.CollisionIgnoreGroup = 1;
+            _pesismaila.Mass = 1;
+            _pesismaila.Tag = "Pesismaila";
+            Add(_pesismaila);
+            _pesismaila.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(0.075);
+            Sound lyontiaani2 = _lyontiaani.CreateSound();
+            lyontiaani2.Volume = 1;
+            lyontiaani2.Play();
+            _pesismaila.IgnoresGravity = true;
             
             //PISTEET ei elämät
-            AddCollisionHandler(Pesismaila, "Kelabotti", KunVihollinenTuhoutuu);
+            AddCollisionHandler(_pesismaila, "Kelabotti", KunVihollinenTuhoutuu);
         }
 
         
         /// <summary>
         /// Tämä funktio luo Kelabotti-vihun ja sille annetaan pelaajan seuraamisaivot
         /// </summary>
-        /// <returns>Kelabotti</returns>
-        void LuoKelabotti()
+        private void LuoKelabotti()
         {
-            PhysicsObject spawni = spawnipaikat[RandomGen.NextInt(spawnipaikat.Count)];
-            PlatformCharacter Kelabotti = new PlatformCharacter(50.0, 100.0);
-            Kelabotti.Color = Color.Orange;
-            Kelabotti.Image = KelabottiKuva;
-            Kelabotti.CollisionIgnoreGroup = 3;
-            Kelabotinelamalaskuri = new IntMeter(5); // Alussa on 5 elämää 
-            Kelabotti.Tag = "Kelabotti";
-            Kelabotti.Position = spawni.Position;
-            Kelabotti.AnimWalk = new Animation(KelabottiKavely);
-            Kelabotti.AnimWalk.FPS = 3;
-            Add(Kelabotti);
+            PhysicsObject spawni = _spawnipaikat[RandomGen.NextInt(_spawnipaikat.Count)];
+            _kelabotti = new PlatformCharacter(50.0, 100.0);
+            _kelabotti.Color = Color.Orange;
+            _kelabotti.Image = _kelabottikuva;
+            _kelabotti.CollisionIgnoreGroup = 3;
+            _kelabotti.Tag = "Kelabotti";
+            _kelabotti.Position = spawni.Position;
+            _kelabotti.AnimWalk = new Animation(_kelabottiKavely);
+            _kelabotti.AnimWalk.FPS = 3;
+            Add(_kelabotti);
             
-            FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja);
+            FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(_pelaaja);
             seuraajanAivot.Speed = 100;
 
-            Kelabotti.Brain = seuraajanAivot;
+            _kelabotti.Brain = seuraajanAivot;
             
             Timer heittoajastin = new Timer();
             heittoajastin.Interval = 2;
-            heittoajastin.Timeout += delegate() { KelabotinAmmus(Kelabotti, "pelaaja"); };
+            heittoajastin.Timeout += delegate() { KelabotinAmmus(_kelabotti, "pelaaja"); };
             heittoajastin.Start();
             
-            Kelabotti.Destroyed += heittoajastin.Stop;
+            _kelabotti.Destroyed += heittoajastin.Stop;
         }
         
+        
        /// <summary>
        /// Aliohjelma, jossa käsitellään Kelabotin heittämä ammus
        /// </summary>
        /// <param name="heittavaOlio">Kelabotti heittää ammuksen</param>
        /// <param name="kohdeolionTunniste">pelaajan tunniste</param>
-        public void KelabotinAmmus(PhysicsObject heittavaOlio, string kohdeolionTunniste)
-        {
-            PhysicsObject kappale = new PhysicsObject(15, 15, Shape.Triangle);
-            kappale.Hit(new Vector(180*pelaaja.FacingDirection.GetVector().X, 10));
-            //kappale.Hit(new Vector());
-            kappale.Position = heittavaOlio.Position;
-            kappale.CollisionIgnoreGroup = 3;
-            kappale.Color = Color.Silver;
-            kappale.Tag = "kappale";
-            kappale.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(1.5);
-            Add(kappale);
-        }
-/*
-        public void TuhoaKappale(PhysicsObject kappale, PhysicsObject taso)
+        private void KelabotinAmmus(PhysicsObject heittavaOlio, string kohdeolionTunniste)
         {
-            kappale.Destroy();
+            _kappale = new PhysicsObject(15, 15, Shape.Triangle);
+            _kappale.Hit(new Vector(180*_pelaaja.FacingDirection.GetVector().X, 10));
+            _kappale.Position = heittavaOlio.Position;
+            _kappale.CollisionIgnoreGroup = 3;
+            _kappale.Color = Color.Silver;
+            _kappale.Tag = "kappale";
+            _kappale.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(1.5);
+            Add(_kappale);
         }
-*/
+
         
         /// <summary>
         /// Tämä aliohjelma käsittlee sen, kun pelaaja osuu Kelabottiin
         /// </summary>
         /// <param name="pelaaja">pelaajahahmo</param>
         /// <param name="Kelabotti">pelin vihu; Kelabotti</param>
-        void VahingoitaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kappale)
+        private void VahingoitaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kappale)
         {
             int luku = RandomGen.NextInt(19, 34);
-            pelaajanelamaLaskuri.Value = pelaajanelamaLaskuri - luku; // Vähentää pelaajan elämää satunnaisen määrän
+            _pelaajanElamaaskuri.Value = _pelaajanElamaaskuri - luku; // Vähentää pelaajan elämää satunnaisen määrän
             
-            if (pelaajanelamaLaskuri.Value <= 0) //jos laskuri menee nollaan... 
+            if (_pelaajanElamaaskuri.Value <= 0) //jos laskuri menee nollaan... 
             { 
                 pelaaja.Destroy(); //...ja pelaaja tuhotaan
                 //Pesismaila.Destroy();//...myös pesismaila
             } 
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, joka parantaa pelaajan, kun tämä koskee viinapulloa
         /// </summary>
         /// <param name="pelaaja">kohde, joka parannetaan</param>
         /// <param name="Viinapullo">parantava esine</param>
-        void ParannaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject Viinapullo)
+        private void ParannaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject viinapullo)
         {
             //Viinapullo.CollisionIgnoreGroup = 1;
             
-            if (pelaajanelamaLaskuri.Value < 99)
+            if (_pelaajanElamaaskuri.Value < 99)
             {
                 //Viinapullo.CollisionIgnoreGroup = 0;
-                Viinapulloaani.Play();
-                
-                pelaajanelamaLaskuri.Value = pelaajanelamaLaskuri.Value + 20;
-                pisteet.Value += 20;
-                Viinapullo.Destroy();
+                _viinapulloaani.Play();
+                _pelaajanElamaaskuri.Value = _pelaajanElamaaskuri.Value + 20;
+                _pisteet.Value += 20;
+                viinapullo.Destroy();
             }
         }
         
+        
         /// <summary>
         /// Luo pistelaskurin pisteille, joita saa kun hakkaa kelabotteja
         /// </summary>
-        void LuoPistelaskuri() 
+        private void LuoPistelaskuri() 
         { 
             Label opintoNopat = new Label(150, 50, "Opintonopat:");
             opintoNopat.X = Screen.Left + 100;
@@ -466,41 +511,43 @@ namespace KelaCombatTesti;
             opintoNopat.TextColor = Color.Black;
             Add(opintoNopat);
             
-            pisteet = new IntMeter(0); // Aloitetaan nollasta
-            pisteNaytto = new Label(); 
-            pisteNaytto.X = Screen.Left + 170;  
-            pisteNaytto.Y = Screen.Bottom + 95;  
-            pisteNaytto.TextColor = Color.OrangeRed; 
-            pisteNaytto.Font = new Font(20); 
-            pisteNaytto.BindTo(pisteet); // Päivitetään teksti automaattisesti 
-            Add(pisteNaytto);
+            _pisteet = new IntMeter(0); // Aloitetaan nollasta
+            _pisteNaytto = new Label(); 
+            _pisteNaytto.X = Screen.Left + 170;  
+            _pisteNaytto.Y = Screen.Bottom + 95;  
+            _pisteNaytto.TextColor = Color.OrangeRed; 
+            _pisteNaytto.Font = new Font(20); 
+            _pisteNaytto.BindTo(_pisteet); // Päivitetään teksti automaattisesti 
+            Add(_pisteNaytto);
         } 
         
+        
         /// <summary>
         /// Käsittelee kelabotin tuhoamisen ja antaa siitö pisteitä
         /// </summary>
         /// <param name="pelaaja">pelaajahahmo</param>
         /// <param name="kelabotti">pelin vihu; Kelabotti</param>
-        void KunVihollinenTuhoutuu(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kelabotti)
+        private void KunVihollinenTuhoutuu(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kelabotti)
         {
-            Keladamageaani.Play();
-            pisteet.Value += 100; // Lisää esim. 100 pistettä, kun botti tuhotaan
+            _keladamageaani.Play();
+            _pisteet.Value += 100; // Lisää esim. 100 pistettä, kun botti tuhotaan
             
             kelabotti.Destroy(); // Poistaa botin näytöltä
         }
 
+        
         /// <summary>
         /// Aliohjelma, jossa käsitellään kentän vaihto
         /// </summary>
         /// <param name="pelaaja">pelaaja</param>
-        /// <param name="kolmio">esine, josta kenttä vaihtuu</param>
-        void KentanVaihto(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kolmio)
+        /// <param name="exit">esine, josta kenttä vaihtuu</param>
+        private void KentanVaihto(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject exit)
         {
-            if (pisteet.Value >= 300)
+            if (_pisteet.Value >= 300)
             
             {
-                kenttanumero++;
-                LuoKentta(kenttanumero);
+                _kenttanumero++;
+                LuoKentta(_kenttanumero);
             }
         }
     }
diff --git a/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.csproj b/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.csproj
index b455b72e61530cc6c8b82fe2c772ce6f6a42def6..fa60c0a5a94bf3c262306b188fe68389f9524692 100644
--- a/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.csproj
+++ b/KelaCombat/KelaCombatTesti/KelaCombatTesti.csproj
@@ -74,6 +74,12 @@
       <None Update="Content\Lyontiaani.wav">
         <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
       </None>
+      <None Update="Content\Uloskaynti.png">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
+      <None Update="Content\Tyohakemuskasa.png">
+        <CopyToOutputDirectory>Always</CopyToOutputDirectory>
+      </None>
     </ItemGroup>
 
 </Project>