diff --git a/suunnitelma/suunnitelma.md b/suunnitelma/suunnitelma.md
index 8cb054a1cece4479cfffc53b3ef6396dacec580c..c6105a2b5c23b0e7552282dd24515e59ccf2594d 100644
--- a/suunnitelma/suunnitelma.md
+++ b/suunnitelma/suunnitelma.md
@@ -6,46 +6,55 @@ Poista sitten *kaikki* suluilla merkityt ohjetekstit.)
 
 ## Tietoja 
 
-Tekijä: (Etunimi Sukunimi)
+Tekijät: Antto Savinainen, Atte Ahola
 
-Työ git-varaston osoite: <https://gitlab.jyu.fi/anlakane/ohj1ht> (*Korvaa* tämä osoite oman git-varastosi osoitteella)
+Työ git-varaston osoite: <https://gitlab.jyu.fi/anvasavi/ohj1ht> 
 
-Pelin nimi: (Nimi)
+Pelin nimi: Pallo TK
 
-Pelialusta: Windows/macOS/Linux (Valitse alusta)
+Pelialusta: Windows
 
-Pelaajien lukumäärä: 1/2/3/4 (Valitse pelaajien lukumäärä)
+Pelaajien lukumäärä: 1
 
 ## Pelin tarina
 
-(Pelin tarina.)
+Peli on jalkapallo -peli. Tee tarpeeksi monta maalia voittaaksesi pelin! 
 
 ## Pelin idea ja tavoitteet
 
-(Pelin idea ja tavoitteet.)
+Peliä pelataan yksin koneen ohjaamaa joukkuetta vastaan. Ensimmäisenä viisi maalia saanut voittaa!
+
 
 ## Hahmotelma pelistä
+Pelissä kenttä kuvataan ylhäältäpäin. 
+Olioita on: 
+- Maalivahdit 2 kpl, jotka liikkuvat omalla maalivahdin alueellaan random gen mukaisesti. 
+- Vastustajajoukkueen hahmot, jotka liikkuvat kentällä pallon perässä.
+- Oman joukkueen hahmot, jotka liikkuvat myös kentällä pallon perässä.
+- Pelaaja (käyttäjä), jokainen pelin jalkapalloilija on liikkumisvauhdiltaan ja muodoiltaan yhtäläinen. Joukkueet erottavat toisistaan ainoastaan paidan väri sekä tavoitesuunta (maali).
+- Pelaajien osuessa toisiinsa syntyy törmäys (taklaus).
+- Pallo. Pallon osuessa pelaajaan, törmäyksestä syntyy potku.
 
-(Kun olet lisännyt suunnitelmakuvan tähän hakemistoon, linkitä se tähän alle. Alla on esimerkkikuvan linkitys.)
 
-![Esimerkkikuva](esimerkkikuva.png "Esimerkkikuva")
+Kenttä muodostetaan kuvan mukaiseksi. 
+![Jalkapallokenttä](tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta-1.png) 
 
 ## Toteutuksen suunnitelma
 
 Helmikuu
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Tavoitteena aloittaa työ. 
+- Kentän luominen kuvan mukaiseksi.
+- Luoda oliot
 
 Maaliskuu
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Tavoitteena saada pelaajat kättelemään omaa ajatusta pelistä.
+- Alkeellisen tekoälyn luominen vastustajalle sekä omille joukkuelaisille
+- Pelin Debuggaus ja testaaminen.
 
 Jos aikaa jää
 
-- (Tavoite 1)
-- (Tavoite 2)
-- (Tavoite 3)
+- Luoda kolme erilaista vaikeustasoa, jonka mukaan tekoäly haastaa pelaajaa pelissä.
+- Luoda tehosteita peliin kuten; yleisö, maalin tuulettaminen, taklausvoiman lisääminen 
+- Luoda erilaisia kenttiä
diff --git a/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta-1.png b/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta-1.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..e461b689ecfc1cd2a5f9d35bef79a5f476fca821
Binary files /dev/null and b/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta-1.png differ
diff --git a/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png b/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..e461b689ecfc1cd2a5f9d35bef79a5f476fca821
Binary files /dev/null and b/suunnitelma/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png differ
diff --git a/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png b/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..e461b689ecfc1cd2a5f9d35bef79a5f476fca821
Binary files /dev/null and b/tarrat-jalkapallo-tai-jalkapallokentan-ylhaalta.png differ